Wednesday, April 3, 2013

Pinky spring

Vahel mulle tundub, et küünelakid on mu lemmikud ilutooted, sest neid võin igas poes üle vaatamas käia. Ostan uusi toone ja tihti piirdub uue küünelaki kasutamine vaid esimese katsetamise ja tooni proovimisega ning seejärel jääb lakk mõneks ajaks tolmu koguma, kuniks selle taasavastan.
 
Viimase nädala on mu küüned olnud roosad, porised toonid on kuhugi tolmu koguma jäetud. Esimesena näitan oma uut lemmikut ehk Maybelline COLORAMA küünelakki toonis 91. Lemmikuks olemisest annab märku juba see, et võõpasin sellega juba teist korda järjest oma küüned üle, sellist asja tihti uue küünelakiga ei juhtu. Toon oli täpselt see, mida mõnda aega otsinud olin - veidi tumedamat roosat oranžika alatooniga. Pildi pealt on oranži vähe näha, tundub, et tegelikkuses on rohkem. Esimene kord püsis lakk minu arvates väga hästi peal: 4 päeva. Ei teagi, kas lakk on püsiv või aitas sellele kaasa Sally Hanseni pealislakk, mis lubab head püsivust. Nüüd siis katsetan ilma pealislakita, näis, kuidas siis vastu peab. Antud lakk on ka väga hea katvusega ning pildil on küüntel vaid üks kiht lakki! Samuti kuivab värv suhteliselt kiiresti. Ja mis peamine, hind on igati soodne. Sain selle vist soodukaga (vähemalt kollane silt oli) ja maksin veidi alla 2 euro. COLORAMAsid soetan endale kindlasti veel!
 
 
Teine mõnus kevadine ja pastelne roosa on Manhattani Lotus Efect küünelakk toonis 53R. Selle sarja lakke ma eriti juurde ei ostaks, kuna katvus on keskmine (kaks kihti), kuivad suhteliselt aeglaselt ja püsivus on ka pigem nadi (küünte nurkadest hakkab tükke ära kooruma), samas hind on taskukohane. See on lakk, mille mõni aeg tagasi taasavastasin kui oma küünelakke ümber organiseerisin.
 

Ehk oskate soovitada mõnda soodsat, kuid suhteliselt kvaliteetset küünelakkide sarja, millega ise rahule olete jäänud?

4 comments:

  1. Kas just väga soodne, aga kindlasti Sally Hansen - tasub end igati ära! :) Kindlasti veel ka Bellaoggi, mis on tükkmaad odavam, ent kahjuks ka valik väiksem.

    llauraas.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Bellaoggiga olen ka rahul, seda kallimat sarja ei ole proovinud, küll aga seda odavamat. Glitteriga variandid eriti ei meeldi, kuid ilma glitterita on küll väga head.
    Lähen piilun Sally Hansenit ka :)

    ReplyDelete
  3. Mulle endale meeldivad Essie lakid (nt. Iluboxist saab neid 4,75 euro eest) - püsivad kauem peal kui teised lakid, Sally Hansen ka kindla peale minek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänud sulle selle Iluboxi vihje eest. Kahjuks ma Tartusse peaaegu üldse ei satu, kuid vaatasin, et nad on ka e-poe loonud ja kirjas, et seda täiendavad. Äkki tuleb ka küünelakkide valik sinna üles. :)

      Delete