Saturday, April 6, 2013

New In // Shoes

Juba mõni aeg tagasi täiendasin oma jalanõude riiulit ja postitan paar pilti siia ka. Olen eriti rahul sellega, et mu jalanumber on 36, mis tähendab seda, et erinevatel soodusmüükidel jms on üldjuhul minu suurust alles, kuna seda nii palju ei osteta.
 
Tellisin E5P-st ühed penny loafers'i stiilis kontsad. Miskipärast on mulle selliste kingade stiil hakanud meeldima ning need on juba teised sarnased. Pelgasin neid veidi selle jämeda kontsa pärast, kuid tundub siiski hea vaheldus, millega mõnikord käia. Samuti on hind selline, mille eest võib katsetamiseks omale jalanõusid osta küll.
Suurus läks täiesti täppi ja sobib ideaalselt.
 
Pilt, mille järgi ostu sooritasin:
 
Mis tegelikult kohale tuli: 
 
Teised uued jalanõud on ühed kevad-sügissaapad, mille soodukalt koju tõin. Läksin möödaminnes Walkingusse uudistama, kas seal ka midagi head on, ja ostsingi need ära. Suurus oli täpselt paras ja hind oli miskit 20 euroga. Praeguseks, kus teed juba enam-vähem paljaks sulanud, on head käimad.
 

Kuigi ma tegelikult eriline kontsadel käija ei ole, vaid eelistan mugavust, siis ei suuda kontsade ostmisele kuidagi vastu panna ja mõtlen alati, et vot nüüd hakkan ikka käima. Eks siis paistab, kuidas nende paaridega läheb.

No comments:

Post a Comment