Monday, April 1, 2013

New In

Jagan teiega oma viimase aja ostusid, millest üks osa on MyLook veebipoest tellitud, teine osa poes käies möödaminnes ennast korvi poetanud ja viimane osa tellitud eBayst.
 
 
Esimene grupp on mõned silmatooted. Lumene Natural Code ripsmetušš on see osa, mis möödaminnes korvi sai poetatud. Ja seda seetõttu, et töökaaslane seda kasutab ning kiitis, et see eraldab kenasti ripsmeid ja ei jäta neid tükki. Juba olen kasutanud ja esmamulje on suhteliselt positiivne, kuigi tundub, et päeva lõpuks tahab tušš määrima hakata ja ei näe enam kuigi hea välja. Järgmiseks on kaks silmapliiatsit MyLookist. Tegu Artistry Eye Define silmapliiatsitega toonides Fig ja Mink. Tellisin need psühholoogilise triki pärast, nimelt kui on tootele märgitud allahindlus lõpumüügi pärast 87%, siis hakkab aju kohe mõtlema, et nüüd saab hinnalise toote nii odavalt kätte. Üks maksis 2.60 eurot ja kommentaarid olid kõik positiivsed. Minu esmamulje samuti hea, sest juba tükk aega otsisin silmapliiatsit, mis päeva peale maha ei hakkaks pudenema ja laiali minema ja nüüd siis leidsin. Lilla võiks olla veidi erksam lilla, pruun on aga täpselt selline nagu peab.
 

 
Järgmisena olen omale seotanud kolm Lumene Natural Code sarja huulepulka. Esimese toonis 10 Juicy Plum tellisin MyLookist. Proovisin ja väga hea oli! Niisutas huuli ja oli väga hea püsivusega. Kui nägin Prismas, et huulepulgad olid sooduses ja maksid 3 eurot ja sente peale, siis kohe mõtlesin, et pean mõned toonid veel saama. Ostsingi juurde toonid 15 Vintage Red ja 5 Creamy Cocoa.
 
 
MyLookist tellisin veel ühe kehakoorija: Nivea Touch of Renewal Lathering Body Scrub. Lugesin küll kommentaaridest, et toode on pirakas, kuid üllatusin selle suuruses siiski. Olen seda nüüdseks kaks korda juba kasutanud ja olen igati rahul. 355 ml suurune toode maksab 2.80 eurot. Kehakoorijal on mõnus lõhn, kasutades hakkab veidi vahutama ja koorib pisikeste osakestega. Kahjuks erilist õlist niisutavat kihti kehale ei jäta, kuid sellise hinna juures võib kehakreemi pärast koorimist ka kasutada.
 
 
Kuna mu Garnieri BB kreemi õlisus hakkas mulle vastu, siis otsustasin proovida Maybelline'i Dream Fresh 8in1 BB kreemi. Kreem oli Selveris soodusega ja maksis 6 eurot ja sendid peale. Peab ütlema, et selle tekstuur on kohe hoopis parem kui Garnieri omal, kuid pärast kahepäevast kasutamist ilmusid põse peale kaks tüütut tegelast. Katsetan edasi ja sügavalt loodan, et sellel mingit poore ummistavat mõju mulle ei ole.
Lisaks pistsin ostukorvi veel ühe Maybelline'i COLORAMA küünelaki. Just sarnast värvi olin juba mõnda aega otsinud ja see oligi ideaalne. Lakkisin sellega reedel küüned ja alles täna võtsin maha, kuna paari küüne otsast oli lakk kulunud. Püsivust selle hinna eest on küll ja veel, seega mulle sobib.
 

Ja nüüd ongi järg viimase uue nunnu käes, mille täna postkastist leidsin. Tellisin selle eBayst SIIT. Maksis 4.99 dollarit (ehk ca 3.75 eurot) ning saatmine oli tasuta. Üks tore kulin, mida suvel kanda.

Kas olete midagi minu uuest toodetest juba proovinud ja oskate tagasisidet anda?

No comments:

Post a Comment