Monday, September 2, 2013

Tühjad tooted #2

Esimesest tühjade toodete postituses on juba jupp aega möödas ning septembri algus on hea aeg vanadest asjadest lahti saamiseks. Järgnevad tooted ongi need, millele head aega ütlen.
 

 
Garnieri Mineral deodoranti olen ikka ja jälle ostnud. Kui tahan midagi pihustatavat, siis see sari on kindel valik. Minu meelest toimib väga hästi ning hulga paremini kui muud doedorandid. Soovitan!
Joiki sära andev kehakreem magusmandliõliga oli mu riiulitel juba tükk aega olnud. Põhjus ei olnud selles, et tegu oleks olnud halva tootega, vaid kuna sellel on suhteliselt tugev lõhn, mis võib ka parfüümi eest olla, siis igapäevaselt seda ei kasutanud, muidu oleks vastu hakanud. Lõhn oli täitsa hea ja kehakreem ise ka imendus kiiresti, ei jäänud vastikult kleepuvaks. Joiki kehakreeme ostan kindlasti veel, kuid vahelduseks mingi muu lõhnaga.

 
Järgmine Joiki toode on siidine näoseerum, mis oli väga mõnus turgutus talvest räsitud nahale. Kahjuks sain selle kasutamisega vaid poole peale. Seerumi parim enne on möödas ning juba on tulnud ka pahaks läinud tootele omane lõhn. Seerum ise oli küll nahale imehea. Ei ummistanud poore ega tekitanud punnikesi, õhtul puhtale nahale peale panemiseks ideaalne, hommikul oli nahk mõnusalt niisutatud ja pehme. Ostaksin uuesti, kuid selleks talveks on mul turgutaja juba Gaiast ära ostetud.
Escada selle suve hitt Cherry in the Air taskuversioon sai tilgatumaks pihustatud. Nii mõnus kirsine, veidi plikalik ja värske lõhn. Suviselt kerge, kuid seetõttu ei püsi kahjuks väga kaua peal. Oma 100 ml suurust pudelit pihustan ikka edasi. Kui selle ostsin, siis valisin selle ja Escada Taj Sunseti vahel ja olen õnnelik, et selle valisin! Taj Sunset tundus kuidagi liiga lämmatav ja intensiivne minu jaoks.

 
Suvel oli jalgadele mõnusaks abimeheks Oriflame'i Feet Up jalakoorija, mis vahutas mõnusalt ning tugevad terakesed koorisid jalgu. Seda sama uuesti ei ostaks, vaid prooviks mõne teise lõhnaga. Samas kasutades nüüd Nurme Seebi pediküüriseepi, peab tõdema, et seebiga on ikka hoopis mugavam jalgu küürida, kui pihu sees vedela koorijaga.
Ja üks minu suur lemmik, mille otsa saamisest mul kõige enam kurb meel oli, on ELFi Translucent Matifying Powder. Pressitud kujul on puudrit ikka hoopis mugavam kasutada kui tolmpuudrit. Vähemalt minule istub see variant rohkem. Minu nahale (mis ei ole üleliia rasune, pigem talvel kuivemapoolne) sobis see puuder imehästi, ei jätnud inetut puudrist tulemust ning hoidis naha matina. Kui mõne soodukaga ELFist tellima hakkan, siis on see kindlasti esimene toode, mis otsukorvi lendab.

 
Selle ajaga kasutasin kaks üksikutes pakkides olevat näomaski ära.
H&Mi Polishing Mask with Dragon Fruit and Walnut Shell mulle kuigi suurt muljet ei avaldanud. Lõhn oli hea, kuid H&Mi maskid hakkavad mul miskipärast näo peal õrnalt kipitama. Uuesti ei ostaks.
Aga tõeliselt toreda efektiga näomask on Face Food Ginseng et Jasmin Masque Thermal. Sõrmedega näole kandes muutub see mask väga soojaks/kuumaks, mis on eriti vahva. Mask lubabki nahka sügavalt puhastada, kuna soojus avab poorid. Pärast maksitamist on nahk klaar ja mõnus. Kindlasti ostan veel ja soovitan!
 
Sai nüüd veidikene ruumi juurde, et see uute asjadega täita. Kahjuks kipub ikka nii olema, et uusi asju tuleb rohkem peale, kui ise jõuan vanasid ära kasutada. Siiski näen juba, et nii mõnelgi tootel on kohe-kohe lõpp peale tulemas ning ehk ei olegi järgmine tühjade toodete postitus nii pika pausi järel tulemas nagu see nüüd oli.
 


2 comments:

  1. sinu tühjade toodete nimekirjast ma midagi proovinud pole, aga üks Oriflame'i jalakoorija ootab katsetamist küll ja olen juba päris põnevil, kuna see lõhnab üpris taevalikult :P kui nüüd aga näomaskidest rääkida, siis kasutasin viimati Leedu firma Rasa puhastavat näomaski ja julgen öelda, et nii mõnusat ja pehmet tunnet pole pärast ühtki muud maski veel olnud. juba ootan, et saaks uuesti kasutada.

    Maiken,
    Maikeni blogi - part of me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Midagi oli vist Oriflame'il greibiga ka.. Seda tahaks küll katsetada. :D Ja headest näomaskidest küll ära ei ütleks. Ma viimati tellisin punase savi maski, millalgi katsetan koos roosiveega seda. :)

      Delete