Monday, April 15, 2013

New In // My first Dermoshop

Nüüd on teie ees ühe kampaania tulemus... Nimelt on hetkel Dermoshopis käimas kampaania, et kõik pakid saadetakse Smartpostiga tasuta kohale ja muidugi pidin sellest osa saama. Kuna selle kampaaniaga oli päris palju viperusi, siis pikendati seda ning tasuta saab paki kätte kuni mai lõpuni. Samuti kuulsin neilt, et edaspidi hakkab Smartpostiga alla 50-euroste pakkide saatmine maksma 4 eurot.
 
Minu kokkupuuted Dermoshopiga olid varasemalt sellised, et koju käis regulaarselt nende kataloog koos erinevate testritega, mida usinalt kasutanud olen. Päris mitmed asjad on sealt huvi tekitanud, kuid ei ole kalli saatmiskulu pärast (6 eurot) raatsinud midagi sellida. Kui sellest kampaaniast kuulsin, olin kohe väga õhevil. Eriti kui OUTLET-is oli juba päris hea valik tooteid.
 
Nüüd siis näitangi enda esimest tellimust Dermoshopist:
 
 
Toode, mille pärast võib-olla et üldse tellima hakkasin, oli nende Primo sarja isepruunistuv kehakreem. Oli olemas ka selle toote tester ning mulle päris meeldis. Eriti meeldis see, et sellel ei olnud isepruunistujatele tüüpilist spetsiifilist lõhna. Samuti meeldis see, et kohe pärast peale kandmist toonis juba kenasti nahka. Muidugi selle tulemusena olid pärast peopesad päris tumeda väljanägemisega, kuid see polnud midagi, millest üks seebiga kätepesu lahti ei saaks. Lisaks pandi mulle pakki kaasa sama sarja isepruunistuv kreem näole. Eks ikka selleks, et see saaks kindlasti järgmisel korral ostukorvi poetatud. Kreemi hinnaks oli 5.80 eurot
 
 
Järgmised tooted on saadud kõik OUTLETi kategooria alt. AMBER kehakreem, mis lõhnab mandli ja vanilli järgi. Alguses pakendit vaadates ootasin midagi apelsinist, kuid kahjuks seda seal sees küll ei olnud. Pakendi ilusat välimust ei õnnestunud kuigi hästi pildile püüda, kuna pind tahtis vastu peegeldada. Siiski näeb pudel minu arvates väga stiilne, samas minimalistlik välja ja eks see oli ka üks põhjus, miks selle tellisin. Soodushinnaks 2.90 eurot.
 
Suveks tellisin omale Summer Fresh näokreemi, mida olen ka väga põgusalt proovinud eelmisel suvel. Siis oli selle tester kataloogiga kaasas. Nii palju, kui mäletan, siis see meeldis mulle. Lõhn oli mõnus suvine ja värske (mõne jaoks võib-olla liiga tugev). Toode lubab nägu ka toonida ja anda mõnusa päevitunud jume. Seda ma testrit kasutades ei täheldanud, kuid eks pikaajalisem kasutamine näitab. Veel mulle meeldib toote juures see, et pakend on pumbaga. Hulga parem tunne, kui ei pea potsikus näppudega sees surkima. Soodushinnaks oli näokreemil 3.50 eurot.
 
 
Ja viimasena tellisin omale keha koormiskreemi. Kehakoorijaid ei saa suve poole olla kunagi liiga palju. Proovisin seda käeseljal ja ehk jääb keha jaoks liiga leebeks. Mulle ikka meeldib, kui ma tunnen tugevalt terasid, mis nahka koorivad. Sellel terad suhteliselt õrnad, kuid siis on jällegi hea toode, mida näonahal katsetada. Mõned on tootele ette heitnud, et on liiga veider lõhn. Mulle aga lõhn sobis. Veidi nagu sidrunheina ja kõrvale muud maltsa. Muidugi kui koostist vaadata, siis erinevaid parabeenidest säilitusaineid on liiga palju! Eks näis, kuidas selle kasutamisega läheb. Tootel oli jällegi soodushind ning selleks oli 3.20 eurot.
 
Ühe boonustootena sain omale kaasa valida tõrva vannisoola. Sain enda kogutud punktide eest valida energianärimiskummid või vannisoola. See esimene toode tundus kuidagi kahtlane, seega valik jäi vannisoola peale. Minu meelest on tõrvaga nii, et sellega saab olla love-or-hate suhe. Mind kisub rohkem sinna love'i poole ja seetõttu ka selle vannisoola tellisin. Ja muidugi jälle - mulle meeldis selle toote pakend. Ma ei tea küll, mis ma sinna sisse panen, kui see kord otsa saab, kuid ära kindlasti ei viska. Selle hinnaks on hetkel kodulehel 2.50 eurot, kuid nagu öeldud, siis sain selle tasuta tellimusega kaasa.
 
 
Kuna seda kampaaniat nüüd pikendati, siis olen peaaegu täiesti kindel, et tellin sealt korra veel. EdT Red Orange lõhna tahaks suveks, mis on mõnusa rullikuga. Ja kindlasti leian midagi veel. Loodan, et vahepeal on vahetunud ka OUTLETi tooted ja saab jälle midagi huvitavat soodsa hinna eest ostukorvi pista.
 
Millised teie suhted Dermoshopiga on? Mida kiidate, mida laidate?


6 comments:

  1. Tellinud sealt pole, aga kataloog käib küll. Testreid olen palju proovinud, kõige enam meeldis nende (uus?) meigieemaldaja, mis võttis küll meigi väga hästi maha ja silmi ei ärritanud kohe üldse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle meeldib väga, et kataloogiga saadavad testreid. Hea kohe järgi katsetada. :)

      Delete
  2. Oi, super pakkumine! Ma ei ole siiani raatsinud tellida tänu saatmiskuludele, nüüd teen küll proovi!

    http://genefic.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, super pakkumine tõesti! Kui ma tellisin, siis olid neid veel tehnilised viperused, et paki küll tellisin Smartpostiga, kuid kätte tõi selle kuller ja täiesti tasuta. Ütlesid, et nende Soome pool ei ole veel suutnud süsteemi korda teha, kuid viimaste teadaannete järgi pidi olema juba kõik korras. :) Anna siis oma leidudest teada, kui tellimiseks läheb!

      Delete
  3. nonii, sul oli õigus, ongi lausa 2 kattuvat toodet :P ja veel 2, mille tellimist isegi kaalusin, aga lõpuks siiski loobusin, nii-et ootan huviga arvustusi Summer Fresh näokreemile ja Primo isepruunistavale kreemile.
    mina pole oma pakki veel saanud, nii-et endiselt ootan ja "piinlen". muide, sain kunagi nende nii-öelda jõululõhnadega sellise testrimoodi asja ning julgen väita, et Amber, Pomegranate ja Fig Leaves on vähemalt testril super head! aeg-ajalt ikka nuusutan seda paberitükki :D
    igatahes, olen varem kahel korral Dermoshopist tellinud (2011 ja 2012) ning need postitused on 1. Dermoshop 2011 ja 2. Dermoshop 2012, kui peaks äkki huvi pakkuma :)

    Maiken,
    Maikeni blogi - part of me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui mõnda aega juba midagi katsetanud olen ja kindel arvamus kujunenud, siis kindlasti kirjutan.
      Usun, et see apelsinilõhn võib ka hea olla. Nägin seal ühte komplekti, kus on sama sarja dušigeel ja see rullikuga lõhn. Tasub vist tellimist. :)
      Kiikasin su postitused ära. Spreipalsam ja kehageel tunduvad ka väga huvitavad, tasub järgmiseks tellimuseks kõrva taha panna.

      Delete