Tuesday, April 16, 2013

Oriflame Milk & Honey Gold keha- ja kätekreem

Olen oma blogis näidanud päris palju uusi tooteid, mida viimasel ajal ostnud/tellinud olen. Nüüd oleks aeg mõnest juba lähemalt kirjutada. Mõnda aega olen kasutanud Oriflame'ist tellitud Milk & Hiney Cold Nourishing Hand & Body Cream'i. Potsik on 250 ml suurune ning vastavalt kataloogisoodustusele (kaks ühe hinna eest)  ja konsultandi soodustusele kujunes ühe toote hinnaks 3.07 eurot (täishind on 7.49 eurot).
 
Lubadused toote kohta on lühikeselt ja lihtsalt kirja pandud: "Nauditavalt rikkalik nahka niisutav ja toitev kreem."
 
 
Alustan kreemi pakendist. Iseenesest näeb hea välja, kuid kasutamisel mitte eriti mugav. Pigem eelistaksin pumbaga tooteid, kuna pärast näppudega potsikus käimist on küünealused mul alati kreemi täis. Samas on plussiks see, et saab pakendist ka viimse piisa kätte ja pärast tühjaks saamist saab edukalt hoiunõuna kasutada.
 
 
 
Kreem on suhteliselt meeldiva lõhnaga, kuid potsikut avades siiski pettusin, kuna ootasin tõelist piima ja mee lõhna, mida minu meelest selles kreemis küll grammigi ei ole, kuigi paljud väidavad, et on. Ju siis ei ole ma õiget mett nuusutada saanud. Ma ei oskagi seda lõhna kirjeldada.. Tüüpilise kreemi lõhn koos parfüümise lisandiga. Oriflame'i lehel toote kommentaaride all peaaegu kõik seda lõhna kiidavad, minu meelest on täiesti okei, kuid ei midagi erilist.
 
 
Koostiselt on kreem mõnus. Läheb väga lihtsalt laiali ning imendub ka suhteliselt kiiresti. Niisutab paremini kui nii mõnigi teine kehakreem, samas ei jäta nahapinda õliseks. Pärast kreemitamist on nahk igatahes päris pehmeke. Eriti mõnus on ennast õhtul sisse määrida ja hommikul pehme nahaga ärgata.
 

Kokkuvõtvalt võib öelda, et vau-emotsioone ei tekitanud, kuid sellise soodushinna juures on päris okei toode keha niisutamiseks. Täishinna juures ma seda uuesti ei ostaks, kuid mõne sooduspakkumisega - miks mitte. Lõhna ja pakendit nii väga ei kiida, kuid oma töö teeb ära korralikult, imendub ja niisutab hästi.

2 comments:

  1. seda kreemi ma küll kasutanud ei ole, aga sama sarja šampoon ja palsam on mul olnud mitmeid ja mitmeid kordi ning hetkeseisuga on need mu kõige lemmikumad juuksetooted. eilegi sain järjekordse duo kätte. nii-et kui Milk & Honey meeldib, siis kindlasti soovitan proovida :)

    Maiken,
    Maikeni blogi - part of me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kusjuures just täna tellisingi selle sama sarja šampooni, sest olen kuskilt kiitusi kuulnud. Tahtsin palsamit ka, kuid see oli laost otsa saanud. Eks tuleb siis see järgmine kord juurde tellida. Kui see hea combo on, siis oleksin küll väga rõõmus - hind on meeldiv. :)

      Delete