Monday, April 29, 2013

Oriflame Essentials Hydrating Face Mask

21 päeva pärast Oriflame'iga liitumist sain kokku oma esimesed 100 punkti (mis ei olnud küll eesmärk omaette) ning viimase tellimusega, kus tellisin juurde näokoorija ja näomaski combot, sain kingituseks kaasa Oriflame Essentials sarja näomaski ja multifunktsionaalse kreemi. Selle viimase kinkisin edasi emale, kuid esimest mõtlesin katsetama hakata. Maksab see hetkel Oriflame'is  2.69 eurot.
 
Info kodulehelt: "Multivitamiinide kompleksi ja punase päevakübara ekstraktiga sügavalt niisutav mask teeb tuhmi ja väsinud nahaga imet. Kanna näole õhuke kord maski 1 või 2 korda nädalas, lase 10 minutit mõjuda ja loputa maha."
 
 
Nagu pildilt võite näha, on pakend kevad-suvine, lilleline ja plikalik. Tuub on tavaline plastik ning üldmulje on veidi odav. Samas näomaski tuubi polegi vaja näitusele viia, nii et käib kah.
 
 
Konsistentsilt on näomask väga sarnane kreemiga. Kui aus olla, siis oligi tunne nagu paneks näkku lihtsalt paksemat kihti kreemi ja teeks nö kreemimaski. Mulle meeldib maskide puhul see, kui ongi konkreetselt mask ees ja maha pestes näen täpselt, kus veel maski jäänuseid on. Selle puhul seda ei näinud, kuna õhema kihina on toode päris läbipaistev.
 
 
Näomaski lõhn on küll väga meeldiv! Mõnus värske lillelõhn, samas ei ole üldse nii tugev, et näole kandes seda pidevalt tunneks.
Näole kanda on seda lihtne. Millegi pärast aga hakkas minu nägu torkima/kipitama, kui mask peal oli. Ei midagi väljakannatamatut, kuid midagi, mis teiste maskidega välja löönud ei ole. Arvatavasti see midagi head ei tähenda.
Niisutamise koha pealt peab ütlema, et tõesti teeb seda. Mingit ime tegemist, nagu toote info väidab, ma küll ei märganud, kuid pärast maski maha pesemist ei hakanud nahk kiskuma ja ei karjunud niisutuse järgi. Minu kuiv nahk teeb seda peaaegu iga maskiga. Selles osas plusspunktid.
 

Kuigi ma ei ole kuigi teadja, kui mängu tuleb erinevate koostisosade tundmine, siis mulle tundub, et koostis ei ole just see, mille peale rõõmust lakke hüppaks. Parabeenid on ilusti esindatud ja kuigipalju looduslikkust siit ei õhka. Viimasel ajal on looduslikkuse märge mu jaoks päris tähtsaks saanud ja hindan seda toodete juures väga.

Kokkuvõttes võib öelda, et tootest eriti vaimustuses ei ole. Niisutab küll nahka, kuid koostis ja minu naha reageerimine sellele maskile ei ole just kuigi meeldivad ning uut tuubi kindlasti ei ostaks.

2 comments:

  1. Oriflame'i maskid pole ka mind kordagi (positiivselt) üllatada suutnud ja pärast kasutamist mingeid nii-öelda imesid juhtunud pole. seega olen loobunud nende uurimisest ja kasutan hoopis tõrvaseepi, mis on üks väga asjalik tegelane minu saunatoodete hulgas :P

    Maiken,
    Maikeni blogi - part of me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma vaatan hetkel Oriflame'ist eemale ja tahaks hoopis rohkem Dermoshopiga tutvust teha, kuna sealt tellitud tooted on mind meeldivalt üllatanud. Peakski mingi kokkuvõtte siia ka tegema varsti. :)

      Delete