Tuesday, April 23, 2013

Suurpuhastus #1

Tegin täna on kosmeetikatoodete ja muude hooldusvahendite korvides suurpuhastust. Alguses mõtlesin, et lisan äraviskamisele minevad tooted oma tulevasele empties-postitusele, mida kunagi teha plaanin, kui arvestatav hulk tooteid koos on, aga vaatasin, et neid tuli isegi nii palju, et võin lausa eraldi postituse teha. Tegin südame kõvaks ja lennutasin ära mitmed tooted, mida tegelikult veel suhteliselt palju alles on, kuid erinevatel põhjustel enam ei sobi või seisavad juba hulka aega.
 
 
Millegi pärast on mul alati jube hea tunne, kui midagi ära saan visata. Selline tunne, et ruumi tekib kohe juurde ja olen ebavajalikust kraamist lahti saanud.
 
 
Kõigepealt kehahooldustoodetest, millest loobusin. Fruttini Ginger Passionfruit Body Lotion - toodet veel kuskil veerandi jagu alles, kuid kuna see mul juba nii kaua seisnud, siis ei julgenud seda enam kasutada. Ja seisnud ongi ta seetõttu, et ei leidnud selles kehakreemis midagi erilist. Niisutas liiga vähe ning lõpuks hakkas see tugev lõhn vastu.
Seisma on jäänud mul veel Johnson's baby bedtime oil, mida kasutasin naha niisutamiseks pärast duši all käimist. Enam seda ei ostaks, kuna olen leidnud palju paremaid ning lisaks looduslikke õlisid, millega saab vajadusel keha niisutada. Minu arvates ei imendunud kuigi hästi ja oli üldse selline õline olek pärast selle kasutamist.
 
 
Näohooldusest oli seisma jäänud Byphasse Tonique Douceur Face Soft Toner Lotion ning ma isegi ei mäleta, millal selle ostsin. Kasutasin nii kaua, kui leidsin parema näovee. Vaatasin tagant, et pärast avamist säilib vaid 6 kuud ning pudel ise oli 500 ml, seega arvan, et päris lõpuni kasutamisega võib raskeks minna. Minu mäletamist järgi oli tegu täitsa tavalise näoveega, midagi erilist ei oska välja tuua. Kui siis seda, et jättis naha veidi kleepuvaks pärast kasutamist ning oleks tahtnud veega üle pesta.
 
 
Meigitoodetest läks esimesena hävitamisele igivana Oriflame'i Visions Sparkling Eye Wand. Ma vist sain selle omale veel siis, kui põhikoolis käisin ja millegi pärast oli see mul siiamaani alles, kuigi kasutanud seda vahepeal ei ole. ELF Duo Eye Shadow Cream - see duo minu laugudel küll kaua vastu ei pea ning tahab vagudesse ära joosta. Pigment on tumedamal päris hea, kuid hajutada seda on väga raske. Mu meelest oli ainuke hea asi selle toote puhul hind, maksis vist 1 nael.
 
 
Järgmisena viskasin raske südamega ära Manhattani Long&Swing Mascara. See on ainuke ripsmetušš, mida ma olen omale kaks korda järjest ostnud. Mulle meeldib selle hari, mis eraldab ripsmed väga hästi ja ei jäta neid tükki, samas tihendab. Väga hea igapäevaseks kasutamiseks, erilist dramaatilist look'i ei anna. Päevale peab ka kenasti vastu, ei hakka määrima ning meigieemaldajaga tuleb väga hõlpsalt maha. Hind on samuti soodne, minu mäletamist järgi midagi 4 euro kanti. Ära pidin viskama seetõttu, et hakkas juba kuivama. See ongi minu arvates ainuke miinus selle toote juures - hakkab kuivama kiiremini kui teised tuššid.
Oma säilivusaega hakkas ületama ka ELFi Wet Gloss Lash & Brow Clear Mascara. Ripsmetel ma seda ei kasutanud, küll aga kulmudel. Alguses jätab kulmud liiga "märjaks" ehk on kohe näha, et mingi geeljas ollus kulmukarvade otstes on, kuid kuivad kiiresti ära ja siis hoiab küll kulmud ilusti paigal. Veidi ebameeldiv on see, et väga hästi on tunda, et oled tootega kulmud üle tõmmanud. Ehk on selline tunne nagu kulmukarvadele oleks hulgaliselt juukselakki lastud ja nüüd on need nii kanged. Veidi halb kasutada siis, kui kulme värvida puudri või pliiatsiga - võib värvi laiali uhuda. Samas kui kulme ei värvi ja vaja lihtsalt karvad paigal hoida, siis super toode oma hinna kohta.
 
 
Järgmisena viskasin ära ELFi Mineral Lipstick'i. Toode jõudis minuni kakisena. Ehk ei olnud pulka ilusti sisse keeratud ja oli kork peale surutud. Mingi aja ma ikka püüdsin seda kasutada, kuid lisaks lömastatud otsale oli pulk ka seest murdunud. Minu huuli see pulk veidi kuivatas ja värv tahtis huulte "vagudesse" koguneda.
Viimane toode, mille ära lennutasin, oli samuti ELFist tellitud ning selleks oli Shimmering Facial Whip. Mina kasutasin seda põskedele puna andmiseks. Toon oli minu jaoks veidi tume, toode hea pigmendiga ning samas sai hästi hajutada. Olen lugenud, et paljud kasutavad heledaid toone highlighterina ja kui millalgi peaksin ELFist tellima, siis arvatavasti pistan korvi ühe heleda tooni ka. Iseenesest oli mõnusa koostisega, kuid toon vale ja lõpuks läks juba vanaks.
 
Vot nii palju sain siis seekord omale tühja ruumi juurde. Kas olete midagi neist toodetest kasutanud ning kui jah, siis millised on muljed?

4 comments:

  1. Peaksin vist ka suurpuhastust tegema- see just meenus sinu postitusega :D PÕnev!

    ReplyDelete
  2. Tegin ka suurpuhastust ning leidsin päris palju tooteid, mis olid vedelema jäänud. Nüüd on aga ruumi juures, et midagi uut katsetada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja see tühjaks jäänud ruum täitud oi-oi kui kiiresti. :D

      Delete