Saturday, April 13, 2013

Kevadekuulutajad

Minu selleaastased kevadekuulutajad on need nunnud kõrvarõngad, mis mulle eBays kolades silma jäid ja pidin need kindlasti ära tellima. Sellised nö kõvapealsed rõngad on mu lemmikud, ehk siis sellised, millel ei ole konksuga kinnitust. Minu õnneks on selliseid kõrvarõngaid eBays suhteliselt palju ja pealegi veel väga odava hinnaga. Need konkreetsed maksid ainult 0.99 dollarit, ehk ca 0.75 eurot või kuskil sinna kanti, lisaks oli tasuta saatmine. Tellisin need SIIT ning värvivalikus on veel valged, mustad ja roosad.
 
Mõned tellitud kõrvarõngad hakkavad kõrvale haiget tegema ja mitu päeva järjest neid kanda ei saagi, kuid selle konkreetse paariga ei ole probleemi veel ette tulnud. Seega tundub, et tuleb ka teisi värve tellida.  
 
Üks risk, mis sellist tüüpi kõrvarõngastega on, ongi see, et kinnituskoht võib kätte saades olla kõveraks väändunud. Üldjuhul olen kõik ilusti ja tervelt kätte saanud või kui ka olen pidanud kinnituse ise sirgeks väänama, siis sellest ei ole probleemi olnud. Ühed ilusad läksid aga küll nii, et kui tahtsin kinnitust sirgeks väänata, murdus see hoopis küljest ära. Sain muidugi müüjaga suheldud ja raha tagasi, kuid kahju oli ikka.
 
 
Sellised näevad tegelikkuses välja: 
 

Ning sellise pildi järgi tellisin:

Kui praegu võrdlen, siis heidaksin ette seda, et toon on tegelikkuses veidi intensiivsem. eBayst tundusid nagu veidi mahedamad. Siiski olen ma rahul ja leian end ikka aeg-ajalt sarnast tüüpi kõrvarõngaid otsimas-tellimas. Ei mäletagi, millal viimati konksuga rõngaid kandsin.

Millist tüüpi kõrvarõngad te eelistate?

2 comments:

  1. Väga ilusad! Endale meeldivad kõige rohkem väiksed kõrvarõngad- kas siis mõned lihtsad kivikesed või midagi muud. Rippuvaid kõrvarõngaid pole ma niiii ammu kandnud. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, ilusad ja rahakotile ka meeldivad. :) Konksuga rippuvaid pole mina ka ammu kandnud.

      Delete