Tuesday, April 9, 2013

New In // My first Oriflame

Hakkasin mõni aeg tagasi Oriflame'i konsultandiks ja seda kindlasti mitte seetõttu, et ma nüüd hakkan suuremahulise müügitööga tegelema, vaid pigem seepärast, et sealt vahel endale ja perele midagi tellida. Esimese tellimuse tegin laupäeval ja täna käisin enda pakil järel.
 
Näitan ja annan väikese ülevaate neist toodetest, mille endale tellisin. Päris mitmed asjad said tellitud lihtsalt seetõttu, et hea pakkumine oli. Näiteks tellisin omale kolm küünelakki. Neo Chic'i mündirohelise küünelaki, mida nägin MissLiina ühes blogipostituses ja mille värv mulle meeldis ja muidugi oli oma osa sellel, et lakk oli allahinnatud ja kodulehel hinnaks 2.69 eurot. Siis tellisin veel Color Breeze sarja küünelaki toonis Silver Moon ja see oli samuti soodne, hinnaks 2.55 eurot. Ja siis jõudis minuni veel Oriflame Beauty sarja kaitselakk, mis oli praeguse kataloogi eripakkumine ning hinnaga 1.69 eurot.
 


Veel tellisin omale Oriflame'i uudistoote Volume Build ripsmetušši. Arvatavasti jääb selle proovimine veel tulevikku, kuna hetkel mul ripsmetuššid kasutuses olemas ja ei taha teha uut lahti kuivama. Selle hind ka praeguses kataloogis soodsam ning maksis 5.19 eurot. Piltide ja reklaami järgi lubab väga ilusa tulemuse anda (nagu ikka reklaamide puhul), eks siis ole näha, mis tegelikult teeb.
Üks toode, mille tellisin jälle seetõttu, et oli hea pakkumine, oli Milk&Honey kehakreem. Pakkumine oli selline, et 2=1 seega tellisime emaga mõlemad olema antud kehakreemi. Ühe hinnaks kujunes siis ca 3.75 eurot. Kuna mu Joiki kehakreem hakkab ka juba otsa saama, siis päris tühi ost ei olnudki.
Võtsin omale ka jalakoorija, kuna suvi tuleb ja sellist toodet mul veel ei olnud (hinnaks 2.49 eurot). Siis ostsin veel Tender Care palsami, mida saab kasutada huultel ja näol ja kehal. Topsik oli nii armas, et juba selle pärast tellisin. Samuti on selliseid palsameid mulle hädasti vaja, kuna neid kuivi piirkondi ikka leidub, mis kiiret ja tugevat niisutust tahaksid.
Mõtlesin proovida veel nende Pure Skin'i kaheetapilist näokoorijat ja -maski, mille combo maksis 1.19 eurot. Mul on jube nõrkus erinevate näomaskide vastu, seega proovin ära, kuidas see mulle sobib.
Ja viimasena tellisin omale ühe Lovely Garden tualettvee, mis lehte nuusutades tundus päris mõnus kevadine lõhn. Praegu kätte saades võib esmamuljena öelda, et lehelt tundus lõhn nagu veidi värskem ja nö "rohelisem", kuid midagi hullu viga pole ja kindlasti leiab kasutust.
 
 
Kuidas teil suhted Oriflame'iga on? Kas olete tellinud ja julgete midagi soovitada?

5 comments:

  1. olen juba vist 10 aastat oriflame tooteid kasutanud ning konsultandiks registreerusin ka just selle pärast, et endale vahel tooteid soetada.
    Kõige rohkem olen kasutanud nende GG- puudripärleid, mis on lihtsalt must be asi mu meigikotis ja igapäevase meigi puhul (jumestuskreemi ma ei kasuta). Veel meeldivad mulle oriflame küünelakid, mul püsivad need ülihästi peal. Minu vaieldamatult lemmik ripsmetušš on Beauty Wonder Lash, olen ka teisi proovinud, kuid see on parim ja väga hea hinnaga (ostan soodukate ajal), tellin sealt ka sooduspakkumiste ajal duššigeeli Discover Mexico Caribbean Breeze mulle lihtsalt nii meeldib see lõhn.
    Kuna olen nii pikalt sealt juba tellinud, siis olen järgi proovinud ka näo- ja juuksehooldus vahendid ja lõhnad, kuid minule need ei sobi, õde mul on jälle väga rahul. Aegajalt olen ka tellinud lauvärve ja prooviks jumestuskreeme aga midagi väga erilist neist leidnud pole.
    Kehakreemid ja huulepulgad (vastavad pildil oleva värviga) on täitsa mõnusad ning kui poodi tuulama minna ei viitsi, siis olen neid ka tellinud.
    1 kord olen proovinud ka Perfect Body intensiivseid tselluliidivastaseid öiseid ampulle, mis tegid jalad nii ilusaks ja naha säravaks, kuna need on aga üpris kallid, siis pole raatsinud enam osta.
    Very Me silmapliiatsid mulle enam ei meeldi (vanasti olid paremad) kuid Kohl pliiatsid on küll väga head.

    Ave

    ReplyDelete
  2. Suured tänud sulle ülevaate eest! Kindlasti proovin mõne järgmise tellimusega ka sinu soovitatud tooteid. GG puudripärlitest olen ka palju positiivset kuulnud, seega arvatavasti varsti tellin ka endale.
    Kuigi ma eriti kosmeetika koostisosadest ei tea, aga siit-sealt olen vahel uurinud, siis mind veidi häirib nende kehakreemida ja ka näiteks selle Tender Care palsami puhul, et seal on parabeene sees.
    Ja nii palju, kui ma praegu neid tooteid kasutanud olen, siis olen kindel, et tellin omale veel Pure Skini koorija ja maski. Koorija oli jube mõnus ja üldse mitte nii karedate teradega, kui teised proovitud. Näo tegi väga mõnusaks ja ei kuivatanud liialt.

    ReplyDelete
  3. Mul on ema Oriflame'i konsultant, seega on meie vannituba Oriflame tooteid täis.
    Kõige rohkem soovitaksin Oriflame nature secrets kehakreemi niisutava aloe veraga ja arbuusiga. Lihtsalt suurepärane! Lõhnab hästi ja niisutab veel paremini. :) Teiseks võin soojalt soovitada nende Feetup jalakreemi, mis on väga niisutav. Kui sul on rasune näonahk, siis nende rasuimavad lehekesed on ka odavad ning teevad oma tööd hästi.
    Nende pure skin näokoorija ja maski duot olen ka proovinud, pean ausalt ütlema, et midagi erakordset see ei teinud minu naha jaoks.
    Olen ise ka vaadanud seda Milk&honey kehakreemi, kuid siiani pole veel tellinud. Kui oled juba pikemalt kasutanud, siis võiksid sellest siia ka kirjutada. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aloe ja arbuus kõlab küll hästi. Tänud soovituste eest! Kusjuures see Pure Skin duo mulle jälle väga sobis. Ehk tuleb vahe sellest, et mul on suhteliselt kuiv nahk? Koorija oli mõnus pehme nahale, samas mask hakkas näos veidi kipitama. Nii et kui saaks, siis telliksin ainult koorijat. :D Ja kindlasti kui juba mingi kindel arvamus mõne toote kohta on tekkinud, siis jagan seda siin ka. :)

      Delete
    2. Mul on väga rasune nahk, niiet sellest võib see vahe tulla jah. :)

      Delete