Sunday, June 2, 2013

Wishlist // Fragrance Direct

Juba mõnda aega tagasi avastasin sellise mõnusa lehe nagu Fragrance Direct ja olin nagu väike laps kommipoes, sest valik oli kirju ja hinnad soodsad.

Kuna kiiremad ajad jäävad varsti selja taha ja kooliga on jäänud läbida vaid viimane samm ehk kaitsmine, siis otsustasin teha sealt lehelt ühe ühistellimuse. Ühistellimustega on mul kogemust olnud nii palju, et kaks korda olen seda teinud ELFi lehelt, sama palju E5P lehelt ning korra Sportsdirectist. Ja mis ma oskan kosta - muidugi meeldis mulle kõige rohkem ELFi ühistellimuse korraldamine, kuna kellele siis iluvidinaid lapata ei meeldiks.

Selle tarbeks olengi koostanud oma väikese wishlisti, mida sealt tellida sooviksin ja see on nüüd teie ees.


1. Batiste mini kuivšampoon (50 ml) - 1.46 eurot. Saadaval nii Tropical kui ka Original. Suveks üks mõnus jubin, mis käekotti pista ja vajadusel värskendamisel kasutada.
2. Macadamia Healing Oil Treatment (10 ml) - 4.39 eurot. Nii palju kiidetud juukseõli, mida tasub kindlasti järgi proovida.
3. Calvin Klein Delicious Luxury Creme Lipstick (3.5 g) - 2.33 eurot.  Arvustustes mainitakse, et ei kuivata huuli. Nii soodsa hinna juures tuleb ära proovida!
4. Burt's Bees Beeswax Lip Balm (4.25 g) - 3,50 eurot. See huulepalsam on mul juba jupp aega soovide nimekirjas, kuna on tituleeritud kui selle valdkonna parimat.
5. O.P.I küünelakk (15 ml) - 4.67 eurot. Mul ei ole veel ühtegi O.P.I küünelakki, mida nii heaks on kiidetud ning ega krõbe hind selle soetamise lihtsamaks ei tee. Kuna seal lehel on küünelaki hind veel suhteliselt vastuvõetav, siis kardan, et ei suuda kõikide toonide hulgast valikut teha ilma rahakotile haiget tegemata.
6. L'Oreal Colour Infallible lauvärv (3.5 g) - 1.76 eurot. Tegelikult on seal lauvärvi valik päris lai ning minu eesmärgiks oleks lihtsalt enda varusid täiendada ja mõned L'Oreali toonid jäid silma.
7. Bourjois Une Top 3 Eye Palette (3x1.2 g) - 4.67 eurot. Selles trio kohta ei suutnud googeldades arvestatavaid arvustusi leida, kuid toonid on nii kenad, et tasuks ehk proovida.
8. Dainty Doll powder Blusher - 2.33 eurot. See armas põsepuna on lehekülje bestsellerite all. Mina küll säärasest firmast teadlik ei ole, kuid kuna põsepuna oleks vaja, siis võib proovida.
9. Australian Gold Spray Gel with Bronzer SPF8 (237 ml) - 8.14 eurot. Veidi päikesekaitset, veidi pruunistust. Seda mul suveks vaja ongi! Kuna ma eriti ära ei põle, siis võib ka madalam SPF olla, kuid lehel saadaval ka SPF 30+. Igaühele oma.

Põgus ülevaade siis sellest, mis mulle silma on jäänud ja millest mõni mulle ka ehk ostukorvi tuleb.

Kui kellelgi tekkis huvi ja soovib ühistellimuses osaleda, siis infoks nii palju, et tellimusele lisanduks 1.50 eurot postikulu eest ning ülevalt võttes on hinnad juba kenasti eurodes, mis peaks arvestama kehtivat kurssi. Nagu ma kodulehte sirvides aru sain, siis tarneaeg on 14-24 päeva ja seda seetõttu, et kasutatakse parfüümide, küünelakkide, aerosoolide ja aftershave'ide shippimiseks on tarvis kasutada maapidist transporti, kuna lennukiga neid enam shippida ei saanud. Soovid on oodatud minu e-mailile, mille leiab paremalt ülemisest nurgast. :) Sooviksin tellimuse teha orienteeruvalt 6. juunil, kuid eks kõik oleneb sellest, palju inimesi kokku saan.

Kommentaariumisse on lahkesti oodatud Teie arvamused välja toodud toodete kohta ning ka muid mõtteid, mida postitus teis tekitas.

6 comments:

  1. Miks need hinnad nii odavad on? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nad ise põhjendavad seda sellega, et nad müüvad nii otse kui võimalik, ehk siis ilma erinevate vahendajateta, kes igaüks oma osa tahavad saada. Kuna tootevalikus ei ole eriti uudistooteid, siis ma arvan ise, et nad on saanud tooteid firmade käest odavamalt, mis on nö vanad mudelid või kuidas neid nimetada.. Igatahes et uued uudistooted on peale tulnud ja ehk on lattu jäänud vanemaid tooteid. :D Vähemalt seda arvan mina. Ja muidugi tasub tähele panna, et mõned tooted on ilma pakendita ja siis on vastav märge ka toote juures olemas, näiteks sellesama CK huulepulgaga ei saa papist karbikest kaasa.

      Delete
    2. Mhmm, tuli meelde, et siin Tartus on ju ka üks pood (Ilubox), mis on rajatud samale põhimõttele. Ostetakse nt pankrotti läinud firmade käest tooteid, aga siin on palju kõvem juurdehindlus.

      Delete
    3. Jah, ja iseenesest ei ole minul vahet, kas lähen näiteks Rimisse ja ostan sealt lettidel seisnud toote või tellin sealt soodsama hinnaga, kuna arvatavasti valmistamise aeg on siiski enam-vähem sama.

      Delete
  2. Hmm... mina oleks isiklikult küll tellimusest huvitatud :) Kirjutan meilile, kui midagi leian ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Väga tore, e-mail on soovidele avatud :)

      Delete