Friday, August 30, 2013

Ebay leiud // Kotid

Olin paar päeva tagasi lootusetus seisus, kui otsisin omale uut käekotti mõistliku hinna eest. Sirvisin läbi mitmed e-poed, kuid ainukesed kotid, mida leidsin, käisid kategooria alla "käib-kah-kui-paremat-ei-leia". Võtsin jalad selga ja käisin Kristiine keskuses enamus poode läbi, kus kotte saada oli. Midagi ilusat normaalse hinnaga ma ei leidnud. Normaalse hinna all pean ma silmas seda, et ma ei ole veel jõudnud sinna staadiumisse, kus ma mõtleks, et investeeriks sada (või rohkem) eurot kvaliteetsesse käekotti, et seda siis mitu aastat kanda. Pigem ostan odavamaid (selle võrra ebakvaliteetsemaid) kotte, mida tihemini vahetada.
 
Tulin pettununa poest tagasi ja võtsin lahti imelise ebay. Ja toredaks üllatuseks avastasin, et mitmed kotid, mida müüakse kotipood.ee veebipoes, on tegelikult poole soodsama hinnaga saadaval ebays (ei saa pead anda, et ongi täpselt samad kotid, kuid piltide järgi küll identsed). Kuna sellest veebipoest tellimist mingil hetkel kaalusin, siis olin kindel, et ebay on see koht, kust ma omale uue koti tellin. Sirvimise aeg jäid silma aga nii mõnedki toredad kotid heade hindadega ja mõtlesin oma rõõmu ka teiega jagada ja ilusaid kotte näidata.
 
Esimesena näitangi kotti, mille ise tellisin:
Valikus oli veel sinine kott, maksis 15.99 dollarit, ehk kuskil 12 euro ringis ja tellida saab seda näiteks SIIT.
 
Kui ma oleksin veel armas koolijüts, siis kindlasti oleks see üks kott, millega vahel kooli läheksin:
Hind on sellel väga soodsad 9.99 dollarit ehk ca 7.50 eurot ja tellida saab näiteks SIIT.
 
Üks kott, mis mulle kotipood.ee's silma jäi, oli leitav ka ebays:
Kotipoes on selle hinnaks 27.39 eurot ning hetkel on saadaval vist ainult pruun. Ebayst saab selle koti 18.04 dollari ehk ca 13.60 euro eest näiteks SIIT.
 
Sellise pisikese armsa kotikesega võiks küll mõnikord ringi patseerida:
Küljes on sellel ka veel pikem sang, et oleks mugav õla peale visata. Hinnaks vaid 13.20 dollarit ehk ca 10 eurot. Osta saab näiteks SIIT. Alles sellel lingil veel igaühest mõned üksikud kotikesed. Varsti arvatavasti otsas.
 
Säärased kotid on mulle ebays juba ammu silma jäänud. Näevad nii kenad ja klassikalised välja:
Hinnaks on neil 19.99 dollarit ehk ca 15 eurot ning osta saab näiteks SIIT.
 
Stiililt midagi väga sarnast eelmisele, kuid me likey:
Hinnaks 23.88 dollarit ehk ca 18 eurot ja osta saab näiteks SIIT.
 
Ja viimaseks üks hästi armas pitsilise välimusega kotike, mida saab kanda koos sangaga õlal või siis hoopis nö envelope kotikesena käes. Kahju, et ma seda kotikest suve alguses ei näinud.
Selle hinnaks on 11.99 dollarit ehk ca 9 eurot ja saab osta näiteks SIIT.
 
Kui ebays ringi kolada, siis sama välimusega ning ehk ka piltidega asju müüvad mitmed eri müüjad. Samuti võivad neil hinnad erineda, tavaliselt varieerudes 1-3 dollari lõikes, kuid see vahe võib ka veidi suurem olla. Hetkel ei olnud mu eesmärk leida kõige soodsam pakkuja, kuna see oleks ilmselgelt hulga rohkem aega võtnud.
 
Samuti ei pruugi lingid enam hiljem töötada, kuna ebays mõne aja möödudes kuulutused aeguvad, kuid otsinguga ringi kolades võib kindlasti midagi sarnast leida. Siin valikus toodud kotid on kõik free shippinguga nii et saatmistasu ei ole.
 
Kes ei julge veel mingil põhjusel ebayst tellida, siis mina igaljuhul soovitan! Tõsi, mõnikord ei ole asi kohale tulnud või tuleb midagi hoopis jubedat. Sellisel juhul aga olen alati müüjaga kokkuleppele saanud ning kas saadetakse kaup uuesti või kannavad raha tagasi. Mina olen üldjuhul tellinud asju Hiinast ja seal on küll müüjad väga negatiivsete hinnangute kartuses ning pigem maksavad raha tagasi, kui peaks väiksemgi probleem esinema.
 
Mina jään igatahes oma kotti ootama ja kes teab, ehk pistan midagi veel ostukorvi.
 

14 comments:

  1. Just eile uurisin ka ise kotte ebayst ning see, mille sina tellisid jäi ka kõige rohkem silma. Väga ilus kott! :)

    http://mskiku.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, ma loodan, et kohale jõudes on ka sama ilus ja korralik. :)

      Delete
  2. Täiesti nõus, sellega, et ebays on imelisi käekotte, ühtegi ise VEEL tellida ei ole jõdnud, aga võtan plaani veel selle aasta sees. :) Aitäh, et meelde tuletasid! :) Väga kenad kotid oled välja valinud, tundub, et meie maitsed ühtivad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Just-just, ja veel millise hinnaga. :) Olen ise varasemalt ühe tellinud, mis ringi vaadates päris populaarseks sai vahepeal. Selline sinise-valge triibuline õlakott. Sellega olin küll täitsa rahul. :)

      Delete
  3. Just eile läksin ise ka üle mitme kuu ebaysse ja seesama sinu kott jäi mullegi silma ;)

    ReplyDelete
  4. Väga ilusad kotid kõik ja aitäh sellise postituse eest. Ma olen ise vist täielik kotihull ja kui vaid saaksin ostaksin terve hunniku kotte kokku. Nad on lihtsalt nii ilusad. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh sulle kommentaari eest. :) Ise võin ka mitmeid kotte kokku osta, kuid lõpuks kujuneb ikka mõni kindel, millega igapäevaselt käin. :P

      Delete
  5. oi-oi-oi kui palju üliilusaid kotte ühe korraga! kuju ja värvi poolest meeldivad mulle siit nii mõnedki (laimiroheline, korall, oranžid..), aga samal ajal jätab nii mõnegi koti sang ebakvaliteetse mulje (näiteks selle viimase pitsilise, samuti nende pisemate värviliste omad). mina aga olen jõudnud sellisesse etappi (või kuidas iganes seda nimetada), et tahan vaid kvaliteetseid ja vastupidavaid kotte, sest kannan neid tõesti a la 6 aastat lausa, vahelduva eduga siis muidugi. kõige paremini on mul vastu pidanud Guessi kotid ja viimati (kolmapäeval) soetasin just ühe sellise. tundsin kohe, et see on "minu kott" ja veel -50%, nii-et tegi meele väga rõõmsaks :P

    Maiken,
    Maikeni blogi - part of me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma loodan ka kunagi sinnamaale jõuda. Hetkel aga on lihtsalt rahast kahju, kuid kindlasti see ühekordne investeering tasub ennast igati ära. :P

      Ja olen kindel, et suurt kvaliteeti sellest kotivalikust ei tasu oodata, aga las siis valmistab mõne aja ikka rõõmu. :P

      Delete
  6. Mina olen ebayst ainult ühe korra koti julgenud tellida ja pettusin väga. Tuli ka kuskilt Hiinast kui ma ei eksi. Värv oli esiteks juba vale ning metallosad välimuselt hästi odavad, kuid kõige hullem oli see võltsnaha hais, mida ma mitte kuidagi välja ei saanud. Nii see ost mul kappi seisma jäigi..

    Nendest kottidest siin meeldib seljakott, vahva :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks see ebay üks riskiga tellimise koht on. Mina ka ühe koti tellinud, kuid see oli küll päris korralik. Nüüd on teisel ringil kasutuses - andsin selle oma emale, kuna ise väga ei käinud.

      Samas ise ükskord tellisin ebayst lolli peaga mingi suhteliselt soodsa pintslite komplekti. Pildi peal nägid päris kenad välja. Kui kohale tulid, siis hakkasid kohe karvu ajama ja olid jube karedad ja ebakvaliteetsed. Kirjutasin müüjale, et ei ole kvaliteediga üldse rahul ja need pea kasutuskõlbmatud, sain nende eest raha tagasi. Nii et selle kogemuse pärast olen ka julgem neid riske võtma. :P

      Ja seljakott on tõesti jube vahva ja armas. :)

      Delete
  7. Ma ostan ebayst vaga harva ning siiski ootan, otsin, uurin sest uldjuhul ostan siis juba preloved kotti, mis on vordlemisi kallis ning ei tahaks just rahast ilma jaada. Soovitaksin kindlasti vaadata kommentaare, mis on jaetud muuja kohta ning mina Hiinast ei telliks :) paraku enamus juhtudel tuleb sealt pildile absoluutselt mitte vastav ese ning kvaliteet ka vastav. Paris paljud poed saadavad asju lopuks ka enamus EU riikidesse, sealhulgas ka Eestisse (Banana Republic, Piperlime, Saks etc). Hinnad ning saatmiskulud on kull kallimad kuid risk petta saada on oluliselt vaiksem :)

    Pearls, Diamonds and Everything Else

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mina olen ebayst tellinud üpris palju, nii endale kui teistele. Vaatasin just historyst järgi, viimase kolme aasta jooksul olen sealt kaudu tellinud 293 eset. Mingi hetk ostsin väga palju asju teistele, olin nö vahendaja, sellest ka suurem number. Siiski selle kogemuse põhjal pean ütlema, et on kaks varianti. Esiteks, kas olen asjad kätte saanud, või teiseks olen saanud raha tagasi. Kordagi ei ole nö petta saanud, et pole ei kaupa ega raha. Kohale on tulnud ka ebakvaliteetset kraami, kuid siiamaani on kõik müüjad olnud väga vastutulelikud ning olen saanud raha tagasi. Oleneb, palju ise kisa tõstad. :) Ja mis veel.. Nende 293 tellimuse puhul olen kommentaare lugenud võib-olla 10 erineva kasutaja kohta. Olen lihtsalt üle kiiganud, palju tärnikesi tal on.

      Seega ma arvan, et aruka ostleja jaoks on ebay päris okei koht. Muidugi kvaliteediga ei saa nii mõnelgi korral hiilata, kuid on ju hindki vastavalt väga-väga soodne. :)

      Delete