Sunday, June 30, 2013

New In // 30.06.2013

 
Viimasest uute asjade postitusest on juba ligikaudu tubli kaks kuud möödas, seega on aeg näidata, mille võrra minu varud veel täienenud on ning mida selle aja jooksul endale seotanud olen.
 
 
Kõige vanemad uued asjad on kaks Scandal Eyes Waterproof silmapliiatsit Rimmelilt, mis Ideaalist Rimmeli sooduka aeg ostetud sai. Miskipärast silmapliiatseid valides tahab minuga kaasa tulla alati üks lilla silmapliiats. Tegelikult ma eriti pliiatseid ei kasuta, aga kuna oli soodukas ja vahel tuleb pliiatsi tuju, siis nii need minuga kaasa tulidki. Püsivus on päris okei. Pliiats võib-olla minu maitse jaoks liiga pehme, võiks olla kõvem, mis annaks veidi rohkem mängimisruumi. Ostsin omale toonid 001 Black ja 013 Purple. Julgen pakkuda, et maksid miskit 3 euro kanti.
 
 
Järgmine armas kotike on pärit Seppeläst ja kuna selle välimus mulle meeldis ning lisaks ilutses hinnasildil -50%, siis minule lõi kohe ostutulukese vilkuma. Paras suurus selleks, kui nädalavahetuseks linnast ära sõidan ja miskit kaasa tahan võtta.
 
 
Maybelline'i küünelakkide pakkumise ajal otsustasin endale veel neli selle sarja tooni juurde osta. Kollane (toon 749) küünelakk oli lihtsalt huvitav valik, kuna sellist tooni mu riiulitel veel ei ilutse. Selle kohta arvasid vanemad härrased, et see peab küll autovärv olema, kuna sellist küünelakki ju ikka ei müüda. Roosa (toon 262) oli lihtsalt tore erksam roosa, mille sarnast mul ei olnud ning mida ma veel proovinud ei ole. Järgmise laki (toon 56) kohta näeb pikemat juttu ja pilte SIIT. Lilla (toon 86) on täpselt see, mida otsinud olen ning küüntel meeldib mulle väga.
 
 
Järgmisesse kategooriasse kuuluvad erinevad huuletooted. Dermosili Venetian Red huuleläike sain kaasa Swedbanki preemiaprogrammi punktide eest tellitud Cosmopolitaniga. Olen sellega väga rahul! Hea kerge peale kanda, püsivus on läike kohta normaalne, lõhn on hea. Mina eelistan kanda õhemat kihti, kuid kihtide lisamisega on mõnusalt võimalik intensiivsemat tooni üles ehitada. Mingil hetkel oli antud läige Dermoshopi kodulehel lõpumüügihinnaga 2 eurot, kuid praeguseks see juba läbi müüdud. Rimmeli Lasting Finish Lipstick toonis 214 Firecracker tundus mulle poes parem kui hiljem kodus. Ei tea, kas poe valgus muudab värve või olin ostmise ajal juba pikast tööpäevast nii väsinud. Tegu on huulel suhteliselt erksa oranšika-punaka tooniga, mis mulle eriti hästi ei sobi. Lemmikuks kindlasti ei kujune, kuid vahel saab siiski kanda. Ja sellest grupist viimasena pidin ära proovima kõigi poolt kiidetud Burt's Beesi huulepalsami. Valisin granaatõuna õliga palsami, kuna viimane mingi suvalise firma huulepalsam oli mul just piparmündiga ja tahtsin midagi uut. Järgmisena proovin aga kindlasti selle ka ära. Hetkel kasutan seda palsamit üpris agaralt ja arvan, et varsti hakkab selle lõhn mind häirima, kuna juba praegu on piiri peal. Loodusliku palsami puhul pelgasin veidi seda, et ehk hakkab huulega kokkupuutel liiga kiiresti sulama, nagu mu Joiki huulepalsam, kuid sellega seda probleemi ei ole. Sulamiskiirus on täpselt paras, saab ikka edasi-tagasi nühkida ka. Tellisin selle MyLooki veebipoest ja hinnaks oli 2.50 eurot.
 
 
Täna käisime elukaaslasega mööda poode ja riidekraami kõrvalt hüppasin läbi ka The Body Shopist, kuna vaateakende peal ilutsesid ligitõmbavad allahindluse sildid. Astusin poodi ja ei jõudnud ringigi vaadata, kui juba maandus minu juurde agar teenindaja: "Kas saan teile midagi soovitada?" Tore on teada, et oled poodi oodatud, kuid mina isiklikult eelistan müüjaid, kes oskavad pidurit tõmmata ja abistada siis, kui abi küsima lähen, kuna üldselt eelistan lihtsalt tooteid uudistada ja siis midagi endale välja valida. Igatahes soovitustest ütlesin viisakalt ära ja läksin siiski ise kehavõisid nuusutama. Soodusega kehavõide valik oli suhteliselt nadi ja kolmest erinevast ei suutnudki esimese ropsuga midagi valida. Võtsin siis ikka mustika kehavõi, mille lõhn ei olnud nii tugev kui teistel valikus. Ei tea, kas sellel nüüd mustikalõhna kuigipalju on, kuid minu ninale meeldib. Kaks järgmist kreemi sealt olid juba nö turvalised ostud. Seda mandli kätekreemi olin juba laeva peal korduvalt määrimas käinud ja meeldis mulle väga. Kuna mu Dermosili minivariandis mustsõstra kätekreem sai otsa, siis oligi hea põhjus käekotti uus kreem muretseda. E-vitamiini niisutav näokreem on mul teine topsik ning ostsin selle jälle vaid 15 ml suuruse, kuna tean juba ennast, et suurem jääks ilmselt kuhugi tolmu koguma. Hea pisike topsik, mida kaasas kanda. Niisutab nägu hästi, ei tekita punnikesi, sobib meigialuskreemiks ja sobib mu nahale. Hindadest nii palju, et kehavõi oli 10.50 ning nii käte- kui ka näokreem olid kumbki 3.90.
 

Ja need olidki minu meigi- ja hooldustooted, mis kahe viimase kuuga soetanud olen. Tundub, et uute asjade postitust saab siin peagi veel näha, kuna ootan endiselt enda Fragrance Directi pakikest ning reedel vormistasin esimese tellimuse Look Beautyst. Seal hetkel kogu kaup -50% ning üle 20 naelastele tellimustele on rahvusvaheline postikulu tasuta. Hea diil! Aga kõigest sellest juba tulevikus.

7 comments:

  1. Meigikotike on tõesti väga armas. :)
    Ootan huviga juba su Frangrance Directi ja Look Beauty tellimuste postitust! :)

    http://blogbyjohannaj.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mina juba ootan huviga pakkide kätte saamist. :P

      Delete
  2. Mina ka ei salli seda, kui müüjad juba ukse peal abi pakuvad. Hea lugeda, et keegi on veel minusarnane! :) Välismaal näiteks Lushi ega Bodyshopi poodidesse minna ma ei julge. Bodyshopi poodi lähen ka ainult siis, kui näen, et seal rahvast on - üleüldiselt ei meeldi mulle, kui pood on väike ja müüja iga mu liigutust kullipilguga vahib. Sõbralikud võivad nad ju olla, aga seda "saan ma teid aidata?" juba poodi vaatamiselgi ma ei salli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Täpselt minu mõtted! See kord tegin erandi ja marssisin tühja poodi ja juba tuligi müüja jaole. Ei tea, kas on ka inimesi, kellele selline liigne abivalmidus meeldiks.

      Delete
    2. Mulle ka ei istu, see mõjub just eemaletõukavalt. Jääb mulje, et nad arvavad, et ma olen nii loll, et ei oska ise mitte midagi välja valida.

      Delete
  3. Ehk oskad öelda, millise näonaha jaoks The Body Shopi e-vitamiini niisutav kreem on mõeldud? Pean silmas, kas ikka kuiva naha puhul teeb ka oma töö korralikult ära ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peal on kirjas, et kõikidele nahatüüpidele. Ma ise olen kuiva nahaga, suvel ehk midagi kombineeritud naha poolset, kuid minu puhul teeb töö küll väga hästi ära ja niisutab piisavalt. Tulemus on mõnusalt kerge ja mitte-rasvane. :)

      Delete