Saturday, April 27, 2013

May wishlist

Kuigi kalender ees näitab alles aprillikuud, siis ei kõlba seda wishlisti kuidagi aprilli omaks nimetada. Teeme siis ära maikuu oma!
 
 

Esiteks sooviksin omale kuldsete detailidega päikeseprille, kuna päikest on väljas juba aina rohkem. Meeldivad mulle rohkem kandilised prillid, nii et need ongi perfect match. Need konkreetsed on pärit eBayst ja hinnaks 6.99 dollarit ja tasuta saatmine. Hind soodne, seega ei imesta, ki varsti tellingi ära.

Teiseks sooviksin omale huulekoorijat. Pärast seda, kui Liina oma blogis sellest arvustuse tegi, lisandus see kohe mu soovide nimekirja. Maksab see Lushis 7 eurot.

Kolmas soov oleks üks kena valge käekott. Valge käekoti obsession on mul mõnda aega olnud ja loodan, et nädalavahetusel Rootsist selle ka saan. See konkreetne kott on H&M-st.

Neljandana lisandus mu soovide nimekirja üks äärmiselt armas mummuline kleidike, mis oleks suveks täiesti vajalik. Samuti pärineb H&M-st.

Soojade ilmade saabudes tahaks lõhnastamiseks kasutada midagi kergemat kui parfüüm. Ja selleks oleks ideaalne muidugi kehasprei. The Body Shopi roosa greibi kehasprei püüdis mu pilku ja nina. Maksab see poes 11 eurot ja usun, et varsti lähen omastan selle ära.

Ja viimasena on soovide nimekirjas ühed heledad skinny-teksad, mis praeguste ilusate ilmadega hästi sobiksid. Need konkreetsed on päris jällegi H&M-st.


Need on soovid, mida maikuus realiseerida tahaksin. Mis on teie soovide nimekirjas?

8 comments:

  1. Prillid ja kott on väga ilusad, samuti on Lushi huulekoorija juba päris pikka aega mu wishlistis olnud. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tundub, et prillid tellingi varsti ära. :)Ja Lushi tahaks tõesti põnevusega katsetada. :)

      Delete
  2. mulle ka väga-väga meeldivad need päiksekad ja selliseid kannaks isegi. kuna olen igapäevane autojuht, siis päikseprillid on ilmselt mu kõige olulisem aksessuaar niikuinii :) aga minu soovide nimekiri? hmm.. saan täiesti ausalt öelda, et mul pole sellist asja. ostan siis, kui tuju tuleb ja üldjuhul seda, mida eelnevalt planeerinud pole, sest kui planeerin, ei leia niikuinii midagi kuskilt :P

    Maiken,
    Maikeni blogi - part of me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma arvan, et mu nimekiri ongi peamiselt tekkinud seepärast, et ei ole poest leidnud midagi, kui tuju ja vajadus on tulnud. Nii ma siis kannan seda kaasas ja iga kord mõtlen, et äkki nüüd. Loodan, et midagi siit nimekirjast saab maikuus ka maha kriipsutatud. :)

      Muide, prillidest rääkides, siis vaatasin, et ebays on päris soodne ja lai valik prille. Millalgi proovin ära, kuidas transpordile vastu peavad ja kas jõuavad tervena minuni.

      Delete
    2. ebays on vist üldse (liiga) palju vinget kraami. ja kui mul veel krediitkaart ka oleks, siis ilmselt ei suudaks ennast eriti kontrollida :D praegu on lihtsalt nii, et vaatan ja vesistan, aga tellida nikuinii ei saa. kuigi üpris tihti tahaks hirmsasti.

      Delete
    3. Oojaa, ebay on kurjast. Mul on deebetkaart, millel kredtiitkaardi omadused.. Tellimisel lihtsalt klõpsa aina edasi nuppu, sisesta parool ja ongi kraam tellitud. Kui veel kogu protsess nii lihtsaks tehtud, siis ei saa kuidagi ennast tagasi hoida :P

      Delete
  3. See Bodyshopi roosa greibi kehasprei püsib riietel ja kehal ainult 30 minutit ja ei ole absoluutselt oma raha väärt :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänud sulle info eest! Sel juhul uurin maad enne kehasprei soetamist ning ehk leian mingi parema variandi. :)

      Delete