Friday, April 12, 2013

NOTD // Neo Chic Mint Pear

Katsetasin täna lõpuks ära selle mündise küünelaki, mille Oriflame'ist tellisin ja jagan pilti teiega ka. Tegu siis Oriflame Neo Chic sarja küünelakiga toonis Mint Pear ja tellisin selle oma esimese Oriflame'i tellimusega koos, millest kirjutasin lähemalt SIIN. Usun, et vaikselt hakkan siia ka seoses ühe või teise tellitud tootega midagi kirjutama ja oma arvamust jagama.


Toon on selline nagu pildilt näete. Lakk ise mu lemmik just ei ole. Plussid selle toote juures ongi selle toon (ilus pastelne münt), see, et kuivab suhteliselt okei kiirusega ja oli soodsa hinnaga. Samuti meeldib mulle pudeli disain, näeb väga hea välja!
Miinustest nii palju, et ei kata eriti hästi (pildil on peal 2 kihti). Katmise all pean silmas seda, et esimene kiht jäi jube triibuline ja ebaühtlane. Mulle ei meeldi lakid, mida ma pean kindla peale kaks kihti panema, kuna üks näeb lihtsalt nii jube välja. Palju on selliseid lakke, mille puhul teine kiht on oluline vaid selleks, et tooni intensiivsemaks saada, kuid iseenesest on täiesti okei ka ühe kihiga käia, kui meeldib veidi heledam toon. Seda igatahes ühe kihiga ei kannaks. Sellel kehval katvusel on oma roll kindlasti pintslil, mis minu arvates eriti mõnus ei ole ja jätab triibuliseks. Samuti mängib rolli ka kindlasti laki konsistents: on pigem selline paksem (või äkki sattus mulle just soodusmüügi viimane partii, mis juba niisamagi kaua seisnud oli, ei tea).
Püsivuse kohta ei oska ma hetkel midagi öelda, seda osa täiendan mõne päeva pärast, kui lakk on kauem peal olnud.
Edit: lakk püsis peal reede hommikust pühapäeva õhtuni veatult, seda ilma pealislakita. Kindlasti saab pealislakiga veel püsivust parandada. Mulle lihtsalt ei meeldi nii palju kihte lakki oma küüntele kanda, kuna iga kiht tahab omaette kuivamist ja jube tüütu on. Kuid iseenesest oli püsivus täitsa okei, kuna sisuliselt 3 päeva ei tulnud ühtegi kildu küüntelt.

Täna sain kätte oma esimese Dermoshopi tellimuse, millest varsti ka lähemalt kirjutan. NB! Aprillikuu lõpuni on Dermoshopis Smartpostiga tasuta saatmine ning kampaania kehtib ka alla 50-eurostele tellimustele. See ka üks põhjustest, miks mina oma tellimuse nüüd tegin, kuna kuidagi ei raatsi 6 eurot kulleriteenust maksta.

5 comments:

  1. Värv on tõesti väga ilus. :)

    ReplyDelete
  2. kaalusin samuti selle küünelaki tellimist, aga lõpuks siiski loobusin. ühelt poolt seetõttu, et kahtlesin kvaliteedis, ja teisalt seetõttu, et ainult varbaküünte lakkimiseks pole vist väga mõtet lakke kuhjata (ja sõrmeküüntel on mu truuks kaaslaseks biogeel. käin põhimõtteliselt 2 kuud sama maniküüriga ringi ja püsib suurepäraselt). siiski on tegemist ilusa ja "selle õige" mündirohelise tooniga :)
    hah, ja tellisin ka mõned päevad tagasi Dermoshopist veidi kraami. samuti selle kampaania tõttu (muidu käisin niisama nende lehel asju nillimas :D). kõik olid küll outleti valikust, aga seda parem rahakotile ja ootangi nüüd huviga pakki.

    Maiken,
    Maikeni blogi - part of me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui unustada ära see katvuse teema peale kandmisel - sest tegelikult lõpptulemus on ühtlane, siis ma olen hetkel lakiga rahul! Tegelikult just seepärast, et siiamaani on veatult peal püsinud. Isegi duššitamise pidas vastu ja seda ilma pealilakita. Kirjutan täpsed tulemused siia postitusse ka, kui lõpuks on aeg lakk maha võtta.
      Ehk tellisime Dermoshopist samu asju, kuna neljast kolm olid samuti outletist. :D Kirjutan sellest väiksest tellimusest täna-homme. :) Ootan huviga ka kirjutisi sinu leidudest.

      Muide - väga kena blogi sul. +1 jälgija on olemas. :)

      Delete
    2. ma olin arvestanud 5 toote tellimisega, aga siis avastasin, et ühe neist saaks ka boonustootena niisama, nii-et sai siis lõpuks 4+1 võetud. ja tahtsin juba enne öelda, et kindlasti sooviks seda Dermoshopi postitust lugeda, kuna olen neilt nii mõndagi toodet kasutanud. ja ise planeerin ka selle valmis kribada, kui aeg sinnamaani jõuab :)

      Delete