Tuesday, March 12, 2013

COLORAMA küünelakid

Enda täitsa esimese postituse lõpus mainisin, et ei suutnud poest ilma kolme uue küünelakita ära tulla. Nüüd toon need kolm pudelit ka teie ette. Valisin värve nii kaua, et ilmselt oli turva mulle juba silma peale pannud ja nillis kuskilt riiuli vahelt hoolega, lootuses lõpuks oma tööd ka teha ja mõni varganägu kinni võtta, kuid kahjuks pidi pettuma. Lõpuks jõudsid mulle korvi kolm sädelevat tooni. Soetasin need lakid Rimist ja pudel maksis 2.89 eurot. 
Lakkide pintsel on minu jaoks väga peenikene ja seetõttu vajas alguses harjumist. Viimasel ajal olen kasutanud lakke, millel on väga suur pintsel, nii et piisab vaid 2-3 pintslitõmbest. 


Esimesena katsetasin tooni nr. 106. Ei tea, kuidas teiega oli, kuid mina sain väiksena oma küüned küll hariliku pliiatsiga teinekord ära värvitud ja see toon meenutab just seda aega. Ehk siis toon ongi justkui veidi tugevama pigmendiga harilik pliiats. Lakk kuivas küüne peal ruttu ja see konkreetne toon püsis minu küüntel kauem kui näiteks eelnevalt kiidetud Wet n Wild küünelakid, oli vist peal isegi 4-5 päeva. Olen tähele pannud, et selliseid pärlmuttertoonid väikese sädelusega kuivavadki üldjuhul kiiremini. Ei tea, kas see kokkusattumus või võimalik ka teaduslikult tõestada.


Sädele punase tooniga nr. 54 mul nii hästi ei läinud. Lakk kuivas jube kaua. Kui lakk juba poolteist tundi peal oli ja otsustasin duši alla minna, siis hakkas lakk küünte otstest maha tulema ja lahtisest otsast tõmmates tuli küünte pealt maha nagu mingi veniv kummilaadne moodustis. Väga veider, enne pole lakkidega sellist asja olnud. Lisaks olin ma alguses ka toonis veidi pettunud. Ei tea, kui hästi seda pildilt näha on, kuid tegelikkuses oli punasel juures veidi lillakat fuksia tooni ja lakk ise ei ole hea katvusega. Proovin millalgi seda lakki veel katsetada ja üritan pärast 12 tunni jooksul duši alla mitte minna. 


Ja siis on esimeselt pildilt näha veel õrnroosat sädelevat lakki, mis on numbriga 46. Seda ei ole veel eraldi kasutanud, vaid teise laki peale sädeluse andmiseks.

Millised on teie kogemused COLORAMA lakkidega?

2 comments:

  1. See hõbedane tundub päris põnev, ei tea kas need on igas Rimis olemas? Kaubamajas on kindlasti aga üldjuhul on seal hind kallim.

    Ma ei hakka kahe postituse alla kommentaari jätma aga ühes oma eelnevas postituses rääkisid Wet n wildi küünelakkidest: Wet Cement on mul olemas ja see on üks mu lemmikumaid küünelakke, nii tooni kui püsivuse ja katvuse pärast :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Usun, et on olemas kõigis, millel mõni kosmeetikafirma riiulid püsti on. Mina olen mõlemas Rimis näinud, millest vaadanud olen (Tallinnas Magistralis ja Sõprusel). Ühes vaid Meybelline'i nö stange ongi väljas ja seal lai valik värve.

      Wet n wild mulle ka väga meeldib. Seppeläst on alati raske ilma uue küünelakita ära tulla. :D

      Delete