Sunday, November 3, 2013

E.L.F -50%

Olen täna haigena voodis ning rääkida saan ainult sosistades, kuna mu hääl on kuhugi kadunud ning veider on see, et mul pole mitte kunagi hääl nii ära olnud. Vahel on mul olnud sellised unenäod, kus ma tahaks jubedalt karjuda, aga häält lihtsalt ei tule välja ja nüüd mu unenägu sai tõelisuseks ja ma tõesti ei saa karjuda, kui ma tahaksin.

E.L.F ahvatleb hetkel oma -50% pakkumisega ja kuna südametunnistus ütleb, et rohkem vidinaid ei ole vaja, siis hetkel rõõmustan ennast ainult sellega, et surfan lehel ringi ja vaatan, mis minu wishlisti jõuab.
 
Palun mulle neid mõnusaid pehmeid pintsleid. Esimest Blush Brushi oleks mul tegelikult hädasti vaja, samas ilma Kabuki ja Stipple Brushita suudaksin hakkama saada küll ning oleksid pigem nice to have asjad, et saaks pintlite pesemise vahel olevat aega pikendada.
 
Üks grupp tooteid, millel ma neil päevil ikka silma peal hoian, on erinevad huuletooted, mis mu narmendavatest huultest jagu saaksid. Koorin ja niisutan, kuid leian end ikka keset päeva huuli nokkimas, kuna ikka narmendavad. Tundub, et hetkel muutub paremuse poole, kuna sain oma ravimid välja vahetatud, mis minu tunde järgi need peamised paharetid olidki. Igatahes hetkel hoian ma igasugustest huulepulkadest kaarega kaugemale ja sooviksin hoopis ELFi Lip Exfoliatorit, mida tundub nii mugav koorimiseks kasutada. Huulepalsameid ei ole kunagi liiga palju ja kui need kaks huulepalsamit (Therapeutic Conditioning Lip Balm ja Lip Balm Tints) ei sisaldaks oma koostises nii palju saasta, siis oleksin ma all in.
Ja üks järgmine sektsioon, millest ma ikka ja jälle mööda vaadata ei saa, on erinevad lauvärvid. Esimene huvitav toode, mille leidsin, on Eye Transformer, mida saab kanda üksi lauvärvina või siis lauvärvi alla, et selle tooniga mängida. Kommentaaridest lugesin, et toonidega mängib hästi ja seda kasutades võib olemasolevast lauvärvist hoopis uue tooni välja võluda. Teiseks haarasid mu silma kohe Jumbo Eyeshadow Stickid, mida ei pea teritama, vaid on välja keeratavad. Toone oli nii palju ilusaid ning nende valikust pistaksin vähemalt 4 tükki omale ostukorvi. Viimase koha minu soovilistis saab omale Studio Cream Eyeshadow toonis Dawn, mis oleks hea nendeks hommikuteks, kui veidi aega on üle jäänud ja sooviks midagi lau peale hõõruda.
 
 
Kellel aga südametunnistus rõhuma ei hakka, siis tasub ELFi lehele silm peale visata, kuna nende -50% pakkumine on ju päris ahvatlev.
 

2 comments:

  1. Pakkumine on väga ahvatlev ning leidsin isegi asju, mida tahaksin proovida, aga ei- meiki on mul kodus liiga palju juba. :)

    http://johannailublogi.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, kaine mõistus isegi vahel võidab. :D

      Delete