Friday, March 22, 2013

Magusmandliõli // Gaia Cosmetics

Täna teen väikese ülevaate järgmisest Gaia Cosmeticsi tootest, mille tellisin, ning selleks on magusmandliõli. Toodet saab tellida ja lisainfot lugeda SIIT (pudeli hinnaks on 5.40 eurot).


Kasutan antud õli peamiselt naha niisutamiseks, nii näonaha, käte kui ka keha niisutajana. Viimased poolteist nädalat olen magusmandliõli kasutanud näokreemi asemel ja olen väga rahul! Niisutab mu kuiva nahka ja imendub väga kiiresti. Teised õlid, mida näol olen kasutanud, jätavad näo jube õliseks ja rasvaseks, nii et saan neid ainult õhtul peale panna. See õli on aga nii hea imendumisega, et kasutan seda hommikuti täiesti tavalise päevakreemi asemel. Õli ei ummista poore ning endalgi on hea tunne, et mingit keemiat ei pea omale esimese kihina peale kandma. Näokreemide poole ei taha hetkel üldse vaadata, kuna magusmandliõliga millestki puudu ei tule. Lugesin ka seda, et magusmandliõli võib leevendada aknet ning on üldse hea probleemse naha korral.
Õliga olen niisutanud ka kuivi käsi. Tavaliselt pärast küünelaki eemaldamist ja käte pesemist on küünenahad ja käed vastikult kuivad, kuid õli niisutab ja imendub hästi.
Kasutan magusmandliõli ka oma juusteotstel. Juukseotsad on mul suhteliselt kuivad, ühelt poolt arvatavasti sellest pikast külmast, kuid arvan, et alles on veel mingi osa otstest, mis mul kunagi aastaid tagasi blondeeritud olid. Tundub, et õli niisutab neid hästi ja jätab tervema mulje. Samuti ei jäta õli juukseotsi rasvaseks.
Mina olen õli siiamaani vaid selliselt kasutanud, kuigi olen lugenud, et seda saab kasutada mitmel erineval otstarbel. Näiteks meigieemaldajana, juuksemaskina, silma alla siniste silmaaluste vähendamiseks, massaažiks jne. Kusjuures siniste silmaalustega olen ise ka kimpus ja mõned päevad seda silma all kasutasin ning ma ei tea, kas olin magusmandliõli headest omadustest nii pimestatud, kuid tundus, et aitaski veidi. Kuna nüüd katsetan Joiki silmaümbruskreemi, siis ei ole silma alla seda enam pannud.


Ülemine jutt oli pigem magusmandliõlist üldiselt. Sooviksin mõne sõna öelda ka selle konkreetse toote kohta, mille Gaia Cosmetcsilt ostsin. Esiteks on õli väga mõnusas klaaspudelis, klaaspudel annab kohe parema tunde kui mõni plastikpudel. Teiseks on kodulehel pilt üleval korgiga toote variandist, kuid mul on väga hea meel, et tegelikult on toode pumbaga. Pump toimib suurepäraselt ja on väga mugav kasutada. Kahest pumbavajutusest piisab näo niisutamiseks.

Nii et kellel on kuivem nahk ja soovib leida looduslikku niisutajat, mis ei ummistaks poore ja mida oleks lausa lust näole määrida, siis magusmandliõli seda kindlasti on.

No comments:

Post a Comment