Friday, August 2, 2013

Tahe Thermo Styling Heat Activated Technology Moisturising and Protective Spray

Toon täna teie ette ühe kiire ja lühikese toote ülevaate, mille vastu kommentaariumis huvi tunti. Tooteks on Tahe Thermo Styling Heat Activated Technology Moisturising and Protective Spray ehk kuumakaitsesprei. Ostsin selle Kaubamajast ja maksis midagi 8 euro ringis.
 Ma ütlen kohe ära, et see on mu esimene kuumakaitse, mida üldse veidi pikemalt kui korra olen katsetanud olen ning seetõttu võib see veidi võhiku arvamus olla.
 
 
Alustan kõigepealt positiivselt: toote lõhn on nii hea! Selline magusam puuviljane ja sellega olen ikka eriti rahul, kuna üks Schwartzkopfi kuumakaitse, mida korra olen proovinud, lõhnab minu meelest nagu äädikas ja üldse ei kutsu kasutama. Seda Tahe kuumakaitset pihustades on lõhn aga nii hea, et laseks muudkui veel. Kahjuks see lõhn eriti kauaks juustele ei jää ja mõne hetke pärast ei olegi juustel seda tunda.
Pudeli pihustav ots ei ole just kõige parem. Seda tuleb sealt välja suhteliselt tugevalt, ma sooviksin udusema tulemusega otsikut. Samas kui piisavalt kaugelt lasta, siis väga suurt probleemi ei ole.
Kui toodet juustele pihustada ja näiteks käega läbi sasida, siis käed jäävad õrnalt kleepuvaks ning kahjuks see õrnalt kleepuv tunne jääb ka juustele. Mina parandan seda nii, et pärast pihustamist kammin juuksed hoolikalt läbi, sirgendan ära ning siis ei olegi seda peaaegu tunda.
Kui tootega liialdada, siis jääb tulemus rohkem kleepuv ja ehk ka raskesti kammitav ja nö sasine-takune, seega liialdada kindla peale ei tasu! Paremini kammitavaks see kuumakaitse juukseid kindlasti ei muuda, pigem vastupidi. Õrnalt on ikka tunda, et sõrmed ei libise juustest läbi enam nii mõnusalt kui varem.
Kokkuvõtteks võib öelda, et ma ei ole tootest kuigi vaimustuses ning teist korda seda ei ostaks, kuid kindlasti kasutan selle pudeli lõpuni.

2 comments:

  1. Tänan ülevaate eest! Ei kutsu enam ostma, tuleb midagi muud välja vaadata. Richil oli näiteks mingi kuumakaitsesprei, mis tundub ahvatlev.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Palun-palun. Ega üldjoontes ei soovitagi, kindlasti on lettidel midagi paremat. :)

      Delete