Saturday, August 10, 2013

Wishlist #3

Viimasest soovidelistist on juba paras aeg möödas - on aeg uus teie ette tuua.
 
 
Esiteks, rääkisin oma Maybelline'i Color Tattoode vaimustusest juba eelmises postituses. Nüüd tahaks värvivalikut veelgi laiendada ja näiteks sooviksin lillat, valget, punakaspruuni ja miks mitte siis juba kõiki värve?!
Teiseks sooviksin ära proovida kuulsad lip crayonid. Hetkel tõin siia valiku Revloni vävidest, sest ikka ju sooviks kõige rohkem neid, mida teised kiidavaid, kuid mida Eestist vist minu teada saada ei ole (parandage mind, kui eksin).
Kolmandaks tunduvad eriti ahvatlevad jupp aega poeriiulitel olnud L'Oreal Rouge Caresse huulepulgad. Üldse tõmbab mind selliste huuletoodete poole, mis pole ehk niivõrd püsivad, kuid mis niisutaksid huuli ja annaksid sealjuures ka mõnusa tooni. Mingi hetk (kuskil kuu aega või isegi kauem) oli mu ülemisel huulel mingi jube kuiv ja narmendav koht. Ma isegi ei tea, millest, sest koorimine ja pidev palsamiga määrimine ei aidanud teps mitte. Seega on väga oluline, et erinevad tooted huuli ka niisutaksid, mitte ei tooks kuivi kohti ekstra esile.
Neljandaks tahaksin proovida sellist huvitavat toodet, millest mu lemmik youtuber essiebutton mingi hetk blogipostituse ka tegi. Selleks on Bourjois Bronzing Primer, mis tundub olevat nii mõnus vahune-kreemine bronzer, mida saaks näiteks BB kreemi alla panna ja mis jätab naturaalsema tulemuse. Muide, kes on youtuberite huviline, siis soovitan siiralt essiebutton ära tšekkida! Nii tore, siiras, humoorikas inimene ja tema elukaaslane on siiani kõige lahedam ja chillim iluvloggija elukaaslane, keda läbi kaamerasilma näha saab. Ja kui teil on erilisi lemmikuid, keda youtube'is jälgite, siis andke kindlasti teada!
Viiendaks sooviksin omalegi kuulsat tangle teezerit, mis märgade juuste kammimise imeliseks pidi muutma.
Ja kuues, mitte nii väga iluteemaline soov oleks Lauren Oliveri raamat "Requiem". Tegu on triloogia kolmanda osaga. Nende raamatutega oli üldse üks veider lugu. Kunagi kolasin Apollos ringi ja tahtsin omale mingit inglisekeelset raamatut osta (sest eestikeelsed raamatud on lihtsalt nii kallid!) ja mulle meeldib raamatuid osta, sest siis see jääbki mulle ja kes teab, ehk kunagi loevad seda ka mu lapselapsed näiteks. Lappasin läbi mitmeid ja lõpuks valisin Lauren Oliveri teose "Delirium". Umbes kaks korda üritasin seda raamatut lugema hakata ja läbi jõudsin ca 30 lehekülge ja jäigi poolikuks. Kolmandal korral võtsin kätte ja lugesin kahe päevaga raamatu lõpuni. Mul on raamatutega alati selline teema, et pean jõudma mingi teatud punktini, kus raamat hakkab nö sõltuvust tekitama ja siis ahmin selle päeva-paariga omale sisse. Kui triloogia esimese osa läbi sain, pidin kohe ka teise osa ostma, milleks oli "Pandemonium". Kahjuks oli sellega nii, et teine osa oli ainult Rahva Raamatus ja kolmas osa ainult Apollos ja seekord ei viitsinud mööda linna joosta ja võtsingi ainult teise osa ära. Väike tutvustus huvilistele: sisuliselt räägib raamat neiust nimega Lena, kes elab kohas, kus armastus on kuulutatud haiguseks ning kõigile 18-aastastele tehakse nö protseduur, mis sellest haigusest inimesed vabastab. Päris kaasakiskuv ja mõnus lugemine.
 
Selline siis minu seekord soovide list. Mis teie hetke soovid on?

2 comments:

  1. Sa nagu loeksid mu mõtteid! :D
    Lisaks Tangle teezerile, L'Oreal Rouge Caresse huulepulkadele, Maybelline color tattoodele ja Bourjois bronzing primer'ile on mu soovide nimekirjas ka Bourjois Cream blush "Nude velvet".
    Essiebutton on ka üks minu lemmikuid, nõustun kõigega, mis tema kohta kirjutasid. :) Minu suured lemmikud youtube's on icovetthee ja katiefawcettxo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, ju siis on nii hea kraam, kui nõudlus suur on. :P Uurin ka selle Bourjoisi põsepuna kohta.
      Ja tänud lemmikute jagamise eest! Hakkasin neid ka jälgima ja sirvin hetkel nende videosid. :)

      Delete