Wednesday, August 7, 2013

Maybelline Color Tattoo 24hr

Ma ei ole kunagi olnud suur lauvärvide sõber ning seda peamiselt seetõttu, et olen nende kasutamises lihtsalt nii koba, algaja ja oskamatu. Mingi hetk aga hakkasid kõik järjest Maybelline'i Color Tattoodele oodi laulma ning kui Selveri Laadapäevadel sai neid vaid viie euro eest (tavahind jääb 7-8 euro vahele), siis mõtlesin, et miks mitte ära proovida. Ja hea, et proovisin, sest nendest kahest topsikust said minu igapäevased uued lemmikud.
 
Ostsin neid kahte tooni: 05 - Eternal Gold ja 35 - On and on Bronze. Ja hetkel on mul nii kahju, et ma ei ostnud ikka valget ja lillat ka ära. Praeguse soodustustevaba hinna juures ei raatsi enam osta.
 
 
Toote pakend näeb juba tore välja ja kutsub kohe näpud sisse pistma. Ja nii ongi, et mina kannan seda peale vaid näppudega. Proovisin ka pintsliga, kuid see tulemus mulle ei meeldinud - jäi kuidagi veidralt tükki ja ei olnud üldse ilus. Nii et minu arvates on selle toote puhul näpud parimad abimehed. Seetõttu näete potsikute sees ka näpujälgi.
 
 
Mina kasutan tavaliselt neid mõlemaid koos: kuldsega tupsutan õrnalt üle lau ja pruunikaga rõhutan veidi silma välisnurka. Olen kasutanud ka pruunikat üksinda, kandes värvi silma välisnurka ja hajutanud sõrmega sissepoole. Kulub toodet imevähe ja olen seda ikka korduvalt kasutanud, kuid potsikus ongi näha vaid õrnemaid näpujälgi. Värv püsib laitmatu terve päeva! Õhtul koju jõudes näen, et midagi ei ole vagudesse kogunenud ja kõik on omal kohal. Alla olen kasutanud Manhattani silmameigi aluskreemi.
 
 
Minu jaoks väga mõnusad lauvärvid, mida julgen soovitada samasugustele algajatele nagu mina! Toodet on äärmiselt lihtne sõrmedega peale kanda ja hajutada ning tulemuseks on tagasihoidlikum igapäevane silm. Mina igatahes hoian silma ja peal ja ehk ostan ka omale teisi toone juurde, millega mängida ja katsetada.
 
Andke kommentaariumis teada oma arvamusest, kes Color Tattoosid proovinud on, ning soovitage häid lauvärve, millega teie rahul olete.

12 comments:

  1. Heh, kuidas ma laadapäevade sooduka maha olen maganud, sest sain enda omad ka suht soodsa hinnaga - viimase vist samuti 5€ ja olen juba tükk aega seda pruuni ka juurde ihaldanud, aga pole raatsinud üle 5€ hinnaga osta :D

    Endal on valge, roosa ja kuldne. Kõigiga rahul ja kõike kolme annab omavahel ideaalselt miksida :) Hing ihaldab ka sinist, sest see näeb niiiii ilus välja, kuigi ma ei kanna sinist lauvärvi kohe üldse :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minul sama - üle 5 euro ei raatsi enam maksta! Tegelikult mulle meeldis veel see punakaspruun (veidi pronksjas) toon ja no lihtsam on siis vast öelda, et tahaks juba kõiki. :D

      Delete
  2. Olen ammune Color Tattoo'de fänn, hetkel olen soetanud juba 6 tükki! Hõbe( selle ostsin Venemaa reisilt), kuldne, valge, must, sinine ja pruun.
    Ps: mustast saab imelise laineri! ;)

    www.cammu007.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo, need toonid kõlavad väga hästi! Kas see must on ka sädelev?

      Delete
    2. Ei, must täiesti matt. Sobib ideaalselt laineriks! :)

      Delete
    3. Siis saaks nagu kaks ühes toote. Ehk saan millagi ära proovida. :)

      Delete
  3. Oh, väga kaunis näeb välja!

    ReplyDelete
  4. Anna märku, kui kusagil soodukat näed neil! Endal pole veel ühtegi, aga 5 euro eest võiks ju proovida :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Annan teada, kui varusid täiendan soodukaga. :P

      Delete
    2. Ostsin ka selle pruuni Võru Kaubamajast, hinnaks 4.90. Vb on ka teistes tarbija ühistu poodides, nt Maksimarketis. :)
      Minul kogunes küll vagudesse, ent mul pole ka silmameigi aluskreemi.

      Delete
    3. Tänud sulle info eest, tuleb siis silmad lahti hoida :)
      Ma ise ei ole seda ilma aluskreemita proovinud, kuid arvan, et hea aluskreem hoiab jah selle probleemi ära ja võid terve päeva veatu silmameigiga olla.

      Delete