Monday, July 29, 2013

NOTD // ELFi Passion Pink

 
Kui blogija genefic tegi sisuka postituse oma ELFi toodetest ja sealjuures kiitis nende küünelakki, meenus kohe, et minul ju ka mõned toonid täitsa olemas ja unustusse vajunud. Pidin kohe need üles otsima ja otsustasin tooni #D17 Passion Pink kasuks.
 
 
Lakil on sees väiksed kuldsed sädelevad osakesed ja kui ma õigesti mäletan, siis nende sädelevate tükikestega lakid püsisid minu küünel kauem peal kui ilma sädeluseta toonid. Nende üks nude-toonis pastelne lakk ilma õrna sädeluseta ei sobinud kohe üldse. Nimelt oli katvus juba kordi halvem ning konsistents selline paksem, et pintslitriibud jäid peale. Lisaks hakkas ka kiiremini maha kooruma. Seda roosat tooni olen aga varasemalt kasutanud vaid varbaküüntel, kuid nüüd taasavastasin selle enda jaoks ja toon hakkas päris meeldima.
 
Kuna mul eriti jaksu oma küüntega mässata ei ole, siis midagi erilist ei teinud ja nö ring fingerile lisasin kaua aega tagasi ebayst tellitud sädelevat pulbrit.
 

ELFil oli nüüd alles käimas suur ale, kuid kahjuks jäin mina sellega liiga hilja peale ja kui tooteid asusin lappama, siis kahte asja ei olnudki, mida ma kindla peale tellida oleksin tahtnud. Nii et seekord jäigi tellimus tegemata. Mis seal ikka, jään järgmise korra ootele.

2 comments:

  1. Väga ilus värv! :)
    Kusjuures magasin ise ka ELFi suure ale maha. Järgmine kord, kui tellima hakkad, võid teada anda, äkki saaksin sinuga ühineda? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle ka meeldib. Täitsa abi nende blogide lugemisest - tolmu koguvad asjad saavad taasavastatud. :)

      Ja kui mingi uue alega tellimust hakkan tegema, siis võin selle siin täitsa välja kuulutada ja ootan rõõmuga ühinejaid. Kuigi mu viimase ühistellimuse kogemus nii hea ei olnud. Pakk fragrancedirectist kohale ei tulnudki. :( Õnneks sain raha tagasi ja kõigile tagasikanded tehtud.

      Delete