Thursday, August 15, 2013

Mis on minu meigikotis?

Vahel on vaja paariks päevaks või isegi rohkemaks kodust ära minna ja muidugi on siis vaja kaasas vedada oma mukikotti, et vajadusel nägu pähe teha.
 
 
Kindel koht minu kotis on alati näopuhastusvahendil ja -kreemil. Mõni aeg tagasi oli mul suur soov näopuhastusvahu järele ja pärast viimase tarkusehamba eemaldamist/välja opereerimist leidsin ennast Kaubamaja riiulite vahelt lohutamast ja ostsin selle Le Petit Olivieri näopesuvahu kuivale/tundlikule nahale ja ooo, kui hea see on! Mõnus pehme vaht, mis ei kuivata nahka ning puhastab tõhusalt. Ma ei ole näopuhastusgeelide eriti agar kasutaja (mis tähendab seda, et need on mul olemas, aga ma ei viitsi neid kasutada), kuid selle õrna vahu kasutamist ma lausa igaõhtuselt ootan!
Õhtuti niisutan nahka Green Naturalsi porgandikreemiga, mille pruunistavat toimet ma märganud ei ole, kuid märk 100% looduslik ja niisutav toime on hea. Päeval ma seda ei kasuta, kuna nahk jääb kreemist veidi läikima, kuid muidu on mõnus öine toide.

 
Maybelline'i Fit Me peitekreem on hea kaaslane tumedate silmaaluste varjamiseks. Maybelline'i Dream Fresh BB kreem ja Look Beauty Stay-Put Powder on kaasas selleks, kui vaja nägu pähe teha ja nahka ühtlustada. Suvel kasutan igapäevaselt ehk nendest toodetest ainult näpuotsatäie peitekreemi, kuna tumedate silmaalustega on mul probleem. Ülejäänud on lihtsalt tagavaraks ning välja minekuks.

 
Kulmudele on mul alati kaasas Artdeco Eye Brow Powder ja kulmupintsel - hetkel kannan kaasas Real Techniques'i kulmupintslit, kuna see on lihtsalt mu kulmupintslitest kõige lühem, kuid minu meelest on see veidi liiga paks, võiks õhem olla. Kulmudele on kaasas ka Lumene Blueberry kulmuvaha.
Ripsmetele kannan kaasas ripsmekoolutajat ja Oriflame Volume Build Mascara, mille kohta pikema arvustuse leiab SIIT.

 
Silmadele Manhattani Eyeshadow Base, mis hoiab nii lainerijoone kui ka lauvärvi terve päev veatuna. Lainerina kasutan Maybelline'i Master Precise lainerit, mille kohta pikemat arvustust saab lugeda SIIT ning lauvärvina imelist Maybelline'i Color Tattoo kreemjat-geeljat lauvärvi toonis On and On Bronze, mida saab lau peal väga edukalt ka üksinda kasutada ning mille kohta olen teinud väikese ülevaate SIIN.

 
Mõningase tooni andmiseks näole kasutan kas ELFi Healthy Glow Bronzing Powderit, mis annab kena veidi päevitunud ja kuldse jume, või Natural Radiance Blusherit, mis näeb juba päris räbal välja ning mis omab samuti veidi kuldset kuma. Mõlemad tooted saab kätte imeodavalt, kuid minu meelest teevad oma tööd hästi.
Pintslitest Real Techniques Buffing Brush, mida ma olen edukalt ka põsepuna peale kandmiseks kasutanud, kuna näiteks BB kreemiga mulle meeldib sõrmedega töötada, ning ELFi Complexion Brush, millega kannan peale Bronzing Powderit või üle näo õhukese kihi puudrit. Nagu näha, siis pintslid leiavad minu käes väga universaalselt kasutust ja kaugeltki mitte ei jälgi ma nende puhul ranget kirja, mis ütleb, mille jaoks neid kasutama peaks.

 
Huuletele ma tihtipeale midagi ekstra kaasa ei võta, kuna käekotis on alati olemas huulepalsam, mis teeb nende oleku väga pehmeks ja niisutatuks.
 
Millised on teie meigikoti must-have tooted, kui mitmeks päevaks kodust eemale lähete?

8 comments:

  1. Minu must have on kindlasti Avoni Megta Effects tušš ja Oriflame kulmupalett + Make Up Store pintsel, päiksekreem ja niisutav kreem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. See Avoni tušš tundub jube lahe olevat, tahaks seda kindlasti proovida!

      Delete
  2. Kas see Elf bronzer on toon Luminance? Ma kasutan seda särapuudrina ja minu meelets seda ta ongi, st ei ole tegelikult päikesepuuder :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. See on toonis Sun Kissed (tegelikkuses tumedam kui pildilt paistab). Muidu on mul Luminance ka olemas ja see on tõesti väga hele, et tõesti kasutada vaid särapuudrina. See Sun Kissed aga sobib mulle tagasihoidlikuks päikesepuudriks küll :)

      Delete
    2. Kas Sun Kissed'st swatchi saab :)? Ma pole julgenud neid teisi proovidagi, kuigi mati versiooni kohta olen nii palju head lugenud, et odav ja mõnus. Ega Sunn Kissed see matt pole? Endal suht suured poorid ja säraga päikesepuudrit kasutada ei saa, minimaalne sära, mis veel ok on elfi sellel algsel bronzer&blusher duol, mis ei jää mul kole nahal. Luminanci väheses koguses saan õnneks kasutada ja ei näe välja nagu ma ei tea mis koll :).

      Delete
    3. Lisan sulle hetkel netist leitud swatchid, võin päevavalguses enda omad ka teha: esimene ja teine.

      See ei ole jah matt, säratükikesed täitsa sees, kuid minu meelest vähem kui näiteks toonil Warm Tan, mille swatche olen netist vaadanud. Eks ta veidi on selline päikesepuudri ja põsepuna vahepealne toode, ikka veidi virsikukarva ka sees.

      Delete
  3. Kui mina mitmeks päevaks kodust eemale lähen, kipun alati liiga palju tooteid kaasa vedama. Tihtipeale juhtub, et ma ei kasuta nendest mitte midagi, aga ega ma ei õpi ka. Vean ikka suure koguse tooteid kaasa, nii igaks juhuks. :D
    Üks küsimus ka, ega sa juhuslikult ei mäleta, kui kallis Le Petit Olivieri näopesuvaht oli?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kusjuures minul on see sama probleem! Seekord veidi ohjasin ennast, vähemalt korra olen praegu kõiki tooteid kasutanud. Vahel teen nii, et teen omale hommikul näo pähe ja panen need samad tooted, mida kasutasin, meigikotti, et kaasa võtta. Siis tean, et ei võta liiast ja tõesti vaid seda, mida kasutan. :D

      Aga näopesuvahu hind jäi 8-9 euro kanti ja selle hinna eest toodet täitsa parajalt.

      Delete