Monday, August 12, 2013

Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner

 
Olen alati ilusaid lainerijooni imetlenud, kuid jäänud pigem selliseks kaugeks imetlejaks, kuna ise säärast riistapuud kätte ei julgenud võtta, kartuses, et niikuinii midagi välja ei tule ja et see on nii keeruline.
Siiski oli imetlus nii suur, et olin hea silmalaineri otsingul, mis oleks algajale käele ideaalne ning peale arvustuste lugemist ja internetis ringi tuhlamist, soetasin lõpuks omale Maybelline Master Precise Liquid Eyelineri.
 
 
Laineril on vildikane peenike ots ja see sobib ideaalselt algajale. Olen proovinud ka ELFi vildikaotsaga pruuni lainerit, kuid minu arvates oli see liiga kuiv ning tooni sai vaid siis, kui küljega peale vajutada. Seetõttu pelgasin veidi neid vildikate moodi tegelasi, kuid see Maybelline'i toredus on küll väga pigmenteeritud ja "märg" ning tööd saab teha isegi selle imepeenikese otsaga.
 
 
Ühe algaja tulemust saate näha allolevalt pildilt. Räägin veel juurde seda, mida pildilt näha ei ole.. Nimelt püsib lainer veatuna peal terve päeva. Kasutan igaks juhuks alla ka silmameigialuskreemi ja sellega ei ole üldse määrima ega laiali minema hakanud. Peale kandes tuleb silmalauga veidi ettevaatlik olla, et lainer ilusti ära kuivaks ja enne kuivamist tugevasti silmi ei pilgutaks - muidu võib märg lainer jätta silmalaule inetu randi. Õnneks on lainerit väga kerge eemaldada ning see rant tuleb maha ideaalselt, kui vatitikk silmameigieemaldajaga kokku teha. Ja õnneks ei kuiva lainerijoon ka liiga kaua.
Laineriga saab teha nii peenemaid kui ka jämedamaid jooni, olenevalt sellest, millise kohaga joonetada. Mina soovitan igati seda silmalainerit inimestele, kes on veel algaja käega ning ei ole julgenud veel laineri järele haarata.
Siiski-siiski, lainer ei ole veekindel. Seega, kui otsite pigem midagi veekindlat, siis see pole teie jaoks. Eemaldada on lainerijoont päris lihtne, ei pea meigieemaldajaga kuigi palju hõõruma.
Antud laineri soetasin Rimist ning minu mäletamist mööda oli hind kuskil 8-9 euro kanti.
 
 
Lisan ka Michelle Phani ühe toreda video, mis näitab lihtsaid nippe, kuidas saavutada veatu lainerijoon.
 
 
Milline on teie lemmik silmalainer?

6 comments:

  1. ELF-i purgis olev lainer on minu lemmik - mõnusalt pigmenteeritud ja minu jaoks väga lihtne ka kaasasoleva pintsliga tööd teha. Kogemust on küll mul pisut rohkem kui mõned kuud, kuid kuna hind on taskukohane, siis võid ELF-i lainerile ka võimaluse anda.. kunagi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänud soovituse eest! Kindlasti annan sellele kunagi võimaluse. Eks ajaga on juba ka käsi kindlam ja saab rohkem katsetada. Ootangi ELFis jälle allahindlust, et varakult asjad ära tellida. Viimase ale aeg jäin liiga hiljaks ja enamus head kraami oli juba eest ära napsatud.

      Delete
  2. Olen laineri fänn ning juba 5 tükki ära kasutanud ja kuuenda ost ei ole enam kaugel. :) Ainult positiivsed kogemused. :D

    http://kellytreier.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, näeb lihtne, aga samas efektne välja.

      Delete
  3. Ka mina olen väga selle Maybelline laineri fänn! Ise olen ka suhteliselt algaja, mis puudutab lainerijoont, aga sellega on see lausa imelihtne! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Just! Tõesti on imelihtne seda riistapuud kasutada. :)

      Delete