Saturday, August 24, 2013

Sarjad, mida vaatan

Võin päris sarjade hull olla. Üldjuhul, kui mingi uue vaatamise omale leian, siis pean lihtsalt kõik hooajad korraga ära vaatama, kuniks olen jõudnud sinnamaani, et iganädalast uut osa vaadata.
Muide, kellele veel sarjad meeldivad, siis leidsin jupp aega tagasi imelise äppi sarjade nö haldamiseks. Saab ära linnutada osad, mis juba nähtud, näitab ära, millal uus osa välja tuleb, olemas on sisututvustused jne. Sealhulgas aitab mul järge hoida, mis numbriga osa peal hetkel olen jne. Ja selleks äppiks on SeriesGuide ja väga-väga soovitan! Kuid liigume siis edasi sarjade juurde.

Grey's Anatomy. Seda vist ei pea kellelegi tutvustama. Meeldivad kõik need suhete keerdkäigud jne. Selle sarja ajal olen vist reaalselt kõige enam pisaraid valanud. Üldjuhul pisardan filmide ajal vaid siis, kui neid üksi vaatan. Kui kellegagi koos, siis tekib nagu mingi nutmise blokk. Grey puhul pole vahet, kas üksi, kaksi või hoopis suurema seltskonnaga, kraanid päästab ikka valla. Läbi aegade üks lemmikuid ja see on vist ainus seriaal, mille puhul läksin hommikul loengusse ja hakkasime kursaõega arutama, et kas ikka uut osa nägid jne. Ja samuti on see üks väheseid sarju, mille vanu osasid võin lõputult vaadata.


Hart of Dixie. See on sari, mille seriaalidepuuduses avastasin. Seriaalide puudus on see periood näiteks suvel, kui sarjade uusi osasid välja ei tule ja kõik vanad olen juba ära vaadanud ning mingi sarjapisik sees ikka karjub, et midagi on vaja vaadata. Ja siis hakkas otsima uusi sarju, mille vaatamismaratone pidada. Kuna mulle The O.C-s Rachel Bilson meeldis, siis andsingi sellele võimaluse. Ütlen kohe ära, et see mu lemmik ei ole, kuid kui juba vaatama hakkasin, siis ei ole ka nii kehv, et pooleli jätta. Räägib naisest, kes läks maakohta perearstiks, tema suhetest seal jne. Kuna tegevus toimub Bluebellis, Alabamal, siis on mitmete tegelaste kõnepruuk ka Alabamale kohane veidi hüplev ja erinev, mis alguses oli päris harjumatu. Tegelaste riietused ja stiil on veidi erinevad ning sedagi on põnev jälgida.


Homeland. See sari on tõeliselt mindblowing. Midagi hoopis teistsugust sellest, mida ma tavaliselt vaatan. Sisuliselt räägib sõjakangelasest, keda hakatakse Iraagist koju naastes jälgima, kuna teda kahtlustatakse terrorismis. Väga põnev, ettearvamatu ja täitsa omamoodi, erilise süzeega. Ma olen alati terve sarja vältel meeldivalt pinges ja põnevil. Kui nägin reklaami, et seda hakatakse ka TV 3-st laskma, siis pidin kohe emale helistama, et ta ikka kindlasti seda vaatama hakkaks. Sari on saanud oma kahe hooaja jooksul juba 5 kuldgloobust ja teisi auhindu, mis on piisav märk sellest, et tegu on on väärt sarjaga! Näitlejad on tõeliselt tasemel ja saavad oma rollidega suurepäraselt hakkama ja kordagi ei ole tekkinud olukorda, et peaks mõnes näitlejas kahtlema.


How I Met Your Mother. Hea 20-minutiline humoorikas vaheldus igapäevategemistele. Tundub, et sari on juba liiga pikaks veninud, kuid vist pidigi viimane hooaeg hakkama. Üldjuhul mulle sellised sarjad ei meeldi, kus laugh tracke kasutatakse, jätavad kuidagi lollaka mulje, kuid selle sarja puhul olen erandi teinud. Siiski oleksin kahe käega poolt, kui nad selle jubeda naeru tagant ära kaotaksid. Huumor toob tihti naerupahvakuid esile ja Barney Stinson juba juba legendiks kujunenud, väga tasemel tegelane.


Pretty Little Liars. See on sari, mille vaatamist ma alustasin üksinda, kuid mis kõrvalt kuuldes mu elukaaslast ka hakkas huvitama ning nii see ongi nüüd meie mõlema sari, mille igat osa koos vaatame. Kui sarja läbib ainult üks ja sama teema ehk antud juhul who's the fucking A, siis on risk, et lõpuks muutub liiga kammiks  ja igavaks ära. See on hetkel täpselt sellise piiri peal, et kui oleks minu teha, siis lõpetaksingi neljanda hooajaga kõik ära. Algus meeldis mulle rohkem kui praegused osad, aga samas uudishimust jätkame ikka vaatamist.  Positiivne on see, et sarja uued osad tulevad välja ka suvel, kui teiste sarjadega on tavaliselt paus. Vähemalt on midagi, mille uusi osasid oodata. Peategelaste stiili ja riietust on ka huvitav jälgida. Üldjuhul mulle Aria ja Hanna riietused ei meeldi, on kuidagi liiga ülepakutud ja tundub nagu oleks midagi kõigest võetud. Lemmikuks on Emily stiil, mis on peamiselt lihtne, kuid siiski väga kena. Ja üks tegelane, kes mulle näitlejana üldse ei meeldi, on Keegan Allen (Toby), kelle naeratus on lihtsalt jube creepy


New Girl. Ja jälle üks tore 20-minutiline sari, mille peaosas on imearmas Zooey Deschanel, kes mulle nii näitleja kui ka tegelaskujuna meeldib. Samas tema dorky tegelaskuju on vahel justkui liiga üle pingutatud. Sari ise on ka päris tore ja vahel on hea huumor, veidi sarkastiline ja kiiksuga. Vaatasin sarja kaks esimest hooaega ehk 49 osa ära kuskil 5 päevaga ja selle aja jooksul sari tüütuks ei muutunud, seega igati hea märk! Sisu seisneb selles, et pärast lahkuminekut kolib peategelane Jess korterisse, kus tema kaaslaseks on kolm meesterahvast. 


Revenge. Jälle üks väga ettearvamatu süžeega sari, mille võib Homelandiga ühte patta panna. Samas sari on veel nooruke ja jällegi põhineb ühel põhitegevusel - ehk kuidas Emily/Amanda maksab kätte inimestele, kes ta isa elu ära rikkusid. Lugu veel pikalt edasi kerides võib juhtuda sama, mis Pretty Little Liarsiga. Siiski peategelane on ääretult sümpaatne ning tema stiil on lihtne ja kaunis. Ei puudu sellest kättemaksust ka armastus ja inimsuhted. Viimane hooaeg lõppes nii põnevalt ja võimsalt, et on mida sügisel oodata.


Kokkuvõtvalt võib öelda, et mulle meeldivad sarjad, mis on pigem reaalse sisuga ja kust puuduvad erinevad üleloomulikud võimed ja muu ulme. Kus inimesed on ikka inimesed. Juba lõppenud seriaalidest pidasin silma peal sellistel sarjadel nagu Desperate Housewives, Private Practice, The O.C, Sex and the City, Gossip Girls. 

Kui teil on mingeid seriaale, mis võiksid selle ülevaate põhjal mu maitsele vastata, siis ootan huviga teie tagasisidet, sest häid seriaale ei ole kunagi liiga palju. 

12 comments:

  1. Oi ma olen ka seebikate hull ja harjumuseks on saanud iga päev 1 ära vaadata. Sinu nimekirjast vaatan kõiki va Homeland. Teiste sarjade uusi osasid ootan juba väga. Lisaks vaatan veel Californication, Glee, Two and a Half Men, The Big Bang Theory ja Mindy Project :)

    ReplyDelete
  2. Jah, eks need sarjad minu nimekirjas on väga popid. :)

    Panin The Mindy Projecti omale ka nimekirja, et vaatama hakata. Mul mingi kiiks, et ei taha hakata otsast peale vaatama sarja, millel on juba nii palju hooaegu välja tulnud. Tahan võimalikult kiiresti jõuda sinnamaale, et uusi osasid hakata ootama. :D Samas Californicationit tahaks näha küll ja osati olen seda ka näinud ja meeldis. The Big Bang Theoryt ka hakkasin vaatama, aga kuidagi nagu ei köitnud, et edasi vaadata.

    ReplyDelete
  3. Grey Anatoomia on üks minu lemmikutest ka. See on sari, mis ei viska iialgi üle ja seal ei ole seda 90210'le omast lollust, kui nii võib öelda :D. Et kõik on ette teada ja valetatakse nii napakate asjade pärast, samas kui sa tead, et nagunii osa lõpus tuleb kõik välja. Super sari ja ma nii ootan juba uut hooaega.
    Minu läbi aegade lemmik on kindla peale LOST või siis "Teadmata kadunud". Seal on absoluutselt kõike: ulme, romantika, komöödia, salapära - puha ühes pajas koos. Mäletan, kui seriaal läbi sai ja ma lihtsalt nutsin selle pärast, et rohkem uusi osasid ei tule. Lõpust oli küll väga raske aru saada, aga pika seedimise ja sündmuste läbimõtlemisega sain pihta ja see tegi kogu asja veeeeel paremaks.
    "The Walking Dead" on ka seriaal, mis mulle väga meeldib. Ootan selle uut hooaega ka. Zombie teema on mulle üldse südamelähedane. Aga ega see ongi kuidas kellelegi, kui zombied peale ei lähe, pole mõtet vaadata :D
    Kui on tuju vaadata midagi naljakat, siis panen "The Office'i" tööle ja mu komöödiavajadus on rahuldatud. Selle sarja juures on miski, mis mulle kohutavalt meeldib, aga sellega on jälle see asi, et ühele meeldib täiega ja teine vihkab täiega. Kui Steve Carell ja tema huumorisoon meeldib, siis soovitan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii tore, et mulle The Office'i meelde tuletasid! Kunagi alustasin selle vaatamist ja nägin 6 esimest osa ära, hakkasingi nüüd teise hooajaga pihta. Ja OMG, kui palju ma pean tänama SeriesGuide äppi, kuna nüüd saan ilusti vaadatud osad ära märkida ja nii jälgida, kus ma järjega olen. Vanasti oli sellega alati hull jama ja märkisin omale kuhugi sticky note'ide peale, mis numbri juures ma nüüd olen. :D
      Losti ma vaatasin kunagi nii kaua, kui asi ulmeks kiskus, kuid samas oli põnev ka. Siis jälgisin seda telekast.. Peakski ehk millalgi, kui aega rohkem, hakkama seda sarja otsast vaatama.
      Ja The Walking Deadiga ma ei julge algust teha. Vend on seda mulle kiitnud, aga kuna sellised zombie teemad pole südamelähedased, siis pole veel pealehakkamist olnud. :D
      Aga Greyga on jah nii, et kui näiteks keegi peategelastest on surmale lähedal, siis ei tea kunagi, kuidas lõpuks asi pöördub. Mõne sarja puhul tead, et ah, see ei sure niikuinii ära. :D

      Delete
  4. sinu nimekirjas on üks minu lemmiksarjadest - Pretty Little Liars, ja üks selline, mida telekast vaadanud olen võimalusel - Revenge. teistega on nii, et kas polegi üldse näinud (Dixie, New Girl) või lihtsalt ei meeldi (Grey, Homeland, HIMYM (eriti ebameeldiv, kuna ma absoluutselt ei seedi neid nii-öelda naerukoore! :D). aga eks sarjadega olegi nii, et otsast lõpuni maitse asi. mina vaatan arvutist sarju vaid trenažööride peal möllates, nii-et tervet päeva ma nendega sisustada ei saa :D aga nimekiri hetke "trenniseriaalidest" on mul selline: PLL, Twisted, Switched at Birth (kui sulle meeldivad inimsuhted, siis võiksid seda tsekata). need seriaalid, mis järgmisena mind saatma hakkavad, on Beauty and the Beast, Bunheads, ANTM uusim hooaeg, Snooki & JWoWW, The Vampire Diaries ja kes teab, võib-olla veel midagi sügisel algavatest uutest sarjadest (näiteks PLL'i spin-off Ravenswood). elukaaslasega koos vaatame Walking Dead'i, mida ma üksi ei vaataks :P. ah jaa, The Carrie Diaries esimene hooaeg oli ka päris kihvt! ja ma olen ametlikult sarja-hull :D

    Maiken,
    Maikeni blogi - part of me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mõni sari on lihtsalt selline, mida olen harjumusest vaatama jäänud ja mis eriti ei tõmba (nt HIMYM). Vähesed sarjad olen poolikuks jätnud, näiteks viimati Hannibalil vaatasin kaks osa ära ja oli kuidagi segane. Ehk annan sellele veel kunagi võimaluse, aga hetkel jäi küll seisma.
      Ja sinu nimekirjas on küll sarju, mida püüan aja leidmisel üle tsekkida. Inimsuhted meeldivad, nii et vaatan selle soovituse kindlasti järgi.

      Delete
  5. Täitsa 50% sama maitse minuga. :D PLL'i puhul on mul aga ammu juba koppa visanud see A-teema. Pole lihtsalt reaalne, kuidas tsikid mingi põhimõtteliselt surma saavad ja siis paar tundi hiljem rõõmsalt mingil kooli tantsuüritusel säravad ja naeravad ja üldse enam šokis pole. Või et mingi salapärane A on lihtsalt kogu aeg igal pool ja viitsib piiluda akendest sisse ja mida kõike. Veits liiga saiko. :D

    Aga sitcomidest enda meeletu lemmik ka Community. Seal naerupahvakaid tagaplaanil ei ole, aga samas need naljad kõigile ei istu ka. Eks oleneb.

    The Lying Game on ka PLL'iga sarnane ja mõnus sari. Samamoodi mingitest samavanustest tüdrukutest. Siis vaatan ka veel ABC poolt Switched at Birth. Carrie Diaries, Vampire Diaries ka.

    Ja üks viimase ajal mõnusamaid lemmikuid on Once Upon A Time. :)

    Eks saab igasuguseid asju vaadatud tõesti igavusest ja siis jäädki mõnda kasvõi sellepärast vaatama, et näha kuidas kurat see lihtsalt ometi ära lõpeb. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kui palju uusi sarju, mida tahaks vaatama hakata. Oleksin selle postituse pidanud tegema suve alguses, kui rohkem aega oli. :D
      Tõmbasin omale kunagi Carrie Diariesi esimese osa, aga ei vaadanud seda ära. Kui nüüd kõik seda kiidavad, siis peaks ikka silma peale viskama.

      Aga jah, sinu viimase mõttega täitsa nõustun. Üks selline oli näiteks Gossip Girl, mis tegelikult üldse pinget ei pakkunud, kuid lihtsalt tahtsin näha, kuidas see kõik läbi saab. :D

      Delete
  6. Üldjuhul mulle sellised õudukad ja tapmised ei meeldi, aga American Horror Story oli lihtsalt nii hea, et pean seda kiitma kõigile. Esimene hooaeg meeldis kõvasti rohkem kui teine, kuigi tegelikult oli teine hooaeg ka päris hea. Treiler mulle ei meeldinud, aga kohe pärast esimese osa vaatamist jäin "sõltuvusse". Üsna pea on välja tulemas kolmas hooaeg, niisiis ootan seda juba innuga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vahel on hea enda nö mugavustsoonist välja tulla ja vaadata midagi sellist, mida tavaliselt üldse ei vaata. Võib head kraami leida. Aga jätan sinu soovituse meelde ;)

      Delete
  7. Aitäh Homelandi eest! Vaatasin kõikide sarjade IMDB hinnanguid ning tõmbasin Homelandi 1. hooaja alla ning elukaaslasega vaatame nüüd tihti seda sarja. Tõesti väga paeluv sari! :)

    Ise muidu vaatan ainult Grey Anatoomiat, How I Met Your Mother viskas 5. hooaja poole pealt lõplikult üle ja pole enam edasi vaadanud :P. New Girli olen paar osa näinud ja tundub täitsa vaimukas, aga mitte nii äge, et ma viitsiks seda vaatama hakata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tore, et sain soovitajaks olla! :)

      Eks paljude sarjadega ongi nii, et vaatan neid seetõttu, et aega liiga palju. Nüüd aga seoses kooli ja magistrikraadiga sai ajaprobleem ka lahendatud, nii et sarjadega seda enam sisustada ei ole vaja. Eks ole näha, kuidas uuel hooajal vaatamistega on. :D

      Delete