Thursday, June 13, 2013

Oriflame Volume Build Mascara

Ühe tõsise skepsisega lisasin oma esimesele Oriflame'i tellimusele nende toonase kataloogi uudistoote - uus Volume Build ripsmetušš. Pildid juures olid hämmastavad, kuid on ju teada need ripsmetuššide reklaampildid, kuhu ilusale modellile on uhked kunstripsmed külge kleebitud, nii et pilte ma eriti uskuda ei tahtnud. Samuti ei ole mulle kunagi meeldinud tuššiga volüümi "üles ehitada", kuna iga lisanduv kiht tušši kleebib vähemalt minul ripsmed jällegi rohkem kokku ja tulemus jääb üldse selline liiga tuššine ja inetu. Selle kõige taga võib muidugi olla minu oskamatu käsi... :) Aga ütlen juba lühidalt alguses ära, et see skepsis oli täiesti ilma asjata ja olen leidnud uue lemmiku!
 
 
Kui rääkida tušši pakendist, siis see mingi eriline ilueedi ei ole, vähemalt mulle ei avalda muljet. Lilla pakend roosa kirjaga jätab veidi odava mulje, kuid samas ega see ju näitusele mõeldud olegi. Ma eelistaksin midagi klassikalisemat ja tagasihoidlikku, näiteks kena must pakend.
 
 
Hari on tušil päris suur ning harjased pikad, mis alguses päris ehmatas ära, kuna viimasel ajal on mulle meeldinud pigem pisemad ja konkreetsemad kummist harjad. Kohati võtab hari enda külge ehk liiga palju tušši, kuid ei midagi väga hullu. Samas sammuke, kuhu poole edasi areneda. Siinkohal saab pisikese miinusena ehk tuua ka selle, et ripsmete välimus ei ole nii defineeritud ja eraldatud, kleebib siiski veidi kokku.

Ja nüüd siis pildid ka tulemustest. Pildil paremal on silmad ilma tuššita, vasakul üleval üks kiht tušši ja all on õhem teine kiht veel peale lisatud. Igapäevaselt värvin ikka vaid ühe kihiga ning nagu näha, siis pikendab ikka ripsmeid ja võib isegi öelda, et tihendab. Tulemusega olen igatahes rahul. Toode küll lubab ehitada volüümi lõpmatuseni, kuid nagu sai eelnevalt märgitud, siis see pole pigem minu teema ja eelistan tagasihoidlikumat ühte kihti. Ka üks kiht annab juba nii hea tulemuse, mis mind tõesti rahuldab.

Ja tegelikult kõige-kõige rohkem olen tušši puhul hoopis sellega, et see ei pudene ega määri ega tee muid lollusi kandmise ajal! Ma olin nii hädas sellise tušši leidmisega, mida päeva jooksul üle tšekkima ei peaks ja mis pudemeid/musti laike silma alla ja lau peale ei jätaks. See tušš püsib absoluutselt veatu terve päev ja olen seetõttu hetkel heitnud kõrvale enda Maybelline'i Roceti ja Lumene Natural Code'i ning minu jaoks on Oriflame'i Volume Build ikka nendest pea jagu üle.

Veel on selle eemaldamine üpris lihtne ning midagi erilist eemalduse kohta välja ei oskagi tuua. Nii Bioderma kui ka Garnieri silmameigieemaldi saavad eemaldamisega hästi hakkama.

Ja lisaks.. Mis saaks olla veel parem suurepärasest tuššist, millel on ühtlasi ka ülimalt taskukohane hind? Praeguses kataloogis on tuššil soodushind, milleks on 4.19 eurot. Sellise hinna ja kvaliteedi suhtega on see tušš minu praeguse edetabeli nr 1 kohal. Kui otsa saab, siis ei hakka riskima ja uusi tooteid proovima, vaid arvatavasti lähen kindla peale välja ning valin jälle selle lilla Volume Buildi.

Olete te äkki seda tušši proovinud? Või millised on teie lemmikud?

No comments:

Post a Comment