Saturday, March 16, 2013

Prantsuse roheline savi // Gaia Cosmetics

Järgmine toode, mille Gaia Cosmeticsilt tellisin ja mis minupoolse arvustuse saab, on Prantsuse roheline savi, mida saab kasutada näomaskina. Info kodulehelt Prantsuse rohelise savi kohta: "Savil on ülimad puhastavad võimed: see eemaldab nahalt ideaalselt mustuse, tolmu, üleliigse oli (rasu) ja meigi. Roheline savi sobib imehästi tundlikule ja probleemsele nahale, see rahustab punetavaid kohti näol."
Maski saab soetada SIIT ja maksab 3.77 eurot.


Olen näomaski ühe korra kasutanud. Esiteks peab ütlema, et maski konsistents on väga hea. Seguneb veega väga hästi, ei jää mingeid tükke ja on väga mõnus kreemjas. Minule piisas täiesti poolest teelusikast maskipulbrist. Pakendil oli kirjas, et mask jätta näole kuniks hakkab kuivama või läheb soojaks. Soojaks minul ei läinud, aga hakkas kuivama küll ja kuidas veel! Kuivamise aeg hakkas nahka kokku tõmbama ja veidi ebamugav tunne oli.
Kui mask sai maha pestud, oli näol jube mõnus värske olla. Tundus küll, et rahustas nahka. Kuskil viis minutit pärast maha pesemist oli aga tunda, et mask imes näonahalt kogu rasu välja, kuna nahk oli jube kuiv ja ketendav. Mul on niisamagi päris kuiv nahk, kuid see ikka imes iga piisa välja ja siiamaani ravin järelmõjusid kookosõli ja sheavõiga. Pärast maski maha pesemist määrisingi näo sheavõiga sisse, et ikka tugevalt niisutatud saaks. Kohati tunnen siiani, et nahk on veel kuivem kui varem, seetõttu ei olegi julgenud maski rohkem proovida.


Olen kindel, et rasusele nahale sobib see mask aga hoopis paremini. Arvatavasti proovin maski uuesti suvel, kui mu nahk on veidi paremas seisukorras ja ei ole nii kuiv.

2 comments:

  1. Mul on ka savipulbritega see probleem,et kipuvad kuivatama näonahka. Aga millega sa savi segasid? veega? proovi järgmine kord õliga (jojoba, mandli vms) mina sain probleemile leevendust sellega, et panin poole vee koguse asemel jojobaõli ja ära hoia maski nii kaua näos et päris ära kuivab. Kuivale ja tundlikumale nahale sobib paremini valge savi. seda peaks ka Gaias saadaval olema.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, veega. Tänud soovituse eest. Ma kindlasti proovin ka selle ära, kuna ei raatsi lihtsalt seisma jätta. Mandliõli täitsa olemas, millega segada. Kusjuures panin ühes teises poes silma peale ka valge savi maskile, nii et kindlasti jõuab see ka varsti mu riiulisse.

      Delete