Tuesday, March 19, 2013

New In // 19.03.2013


Teen ühe kiire postituse ja näitan teile põgusalt tooteid, mis viimase nädala jooksul minu omandusse on saanud. Kõigepealt hüppasin reedel enne Kundasse sõitu Kristiine keskuse Prismast läbi. Tahtsin omale osta selle kiidetud Garnieri silmameigieemaldi ja kui juba seal olin, siis võtsin ka ühe päris soodsa (1.45 eurot) küünelaki, mis on Bellaoggi poolt toodetud, ning 3 erinevat näomaski pakki, millest ühe kasutasin juba ise ära ning ühe andsin emale proovimiseks.
Ja siis saabus täna pakiautomaati minu eilne tellimus JOIKist. Tahtsin proovida nende silmaümbruskreemi, mille sai tänu GENEFIC koodile soodsamalt, ning keha koorimiseks tellisin kehakoorija ja kooriva seebi. Esmamuljed, mis piirduvad vaid toote nuusutamisega, on igal juhul väga head!

Millalgi ka toodetest pikemalt! Millised on teie viimased ostud ja kuidas olete rahule jäänud?

Nüüd aga lähen välja, et värske õhu käes oma peavalu tuulutada. Käisin täna ühes audiitor- ja konsultatsioonifirmas esimese vooru testil. Nimelt otsin endale uut töökohta, mis vastaks rohkem minu tulevikuplaanidele ja õpitavale erialale. Test kestis kokku ca 2,5 tundi ja testiti inglise keelt ning matemaatikat-loogikat. Kusjuures matemaatikatestis ei tohtinud kalkulaatorit kasutada ja siis seisin silmitsi suure küsimärgiga. Ehk kuidas see kirjalik korrutamine ja jagamine nüüd käiski?! Õnneks sain hakkama, kuid esimene ehmatus oli siiski suur, kui tavaliselt olen sellistes olukordades alati kalkulaatori järele haaranud.  Olen kuulnud, et kandideerimisprotsess pidi sinna olema päris pikk, kokku vist 3-4 vooru. Eks siis ole näha, mida töömaastik mulle lähiajal pakub. :)

4 comments:

  1. Tahtsin küsida, et kust Bellaoggi tooteid leida võib? Ma olen neist päris palju lugenud, aga endale pole nagu silma hakanud kuskil :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mina leidsin selle küünelaki Kristiine keskuse Prismast, kosmeetikariiulitelt. Kahjuks ma ei vaadanud, kas seal ka Bellaoggi teisi tooteid on, kuid küünelakid olid täitsa olemas, nii et tasub piiluma minna. :)

      Delete
    2. Aitäh! :)
      Kunagi Buduaari ajakirjas oli Bellaoggi toodetega tehtud modellidele meiki ja tulemused olid väga kenad ja tundus, et need tooted on päris kvaliteetsed. Tahaks ära proovida :D Loodan, et ka Tartu Prismas neid on.

      http://everythingbyeve.blogspot.com

      Delete
    3. Kusjuures, kui ma selle küünelaki ostsin, siis ei olnud midagi sellest firmast kuulnud. Kodus aga hakkasin uurima ja leidsin samuti, et tegelikult selle tooteid kiidetakse ja peaks muid tooteid ka proovima. Igati taskukohane kosmeetika. :)

      Delete