Friday, March 15, 2013

Külmpressitud kookosõli // Gaia Cosmetics

Umbes nädal aega tagasi sain kätte oma tellimuse Gaia Cosmeticsilt, mida ka teile ühes oma postituses näitasin. Nüüd tahaksin väikse arvustuse kirja panna külmpressitud kookosõlist, mida nädala kasutanud olen. Nagu ka eelnevas postituses mainisin, siis 60 ml suurune purk maksis 3.95 eurot ja osta saab seda SIIT.

Pakend lubab:
Kookosõli on suurepärane nahaniisutaja, mis aitab vähendada naha kroonilist kuivust, ning muudab selle pehmeks. Kookosõli on ka suurepärane juuksepalsam, mis toidab kahjustatud ja alatoidetud juuksestruktuuri.



Olen selle nädala jooksul kasutanud kookosõli nii- ja naapidi ja olen väga-väga rahul, et selline toode nüüd minu riiuli peal koha on sisse võtnud. Igapäevaselt kasutan kookosõli nahaniisutajana ja toimib suurepäraselt! Mul on kohati tõesti kuiv ja lausa ketendav nahk ja sellise puhul on kookosõli küll väga hea abimees. Õhtul võtan meigi maha ja enne magama minekut määrin näo kookosõliga sisse, nii et nägu ikka veidi rasvane ja õline jääks. Hommikul ei ole õlisest näost jälgegi ja nahk on mõnusalt niisutatud. Lisaks saan magama jäädes veel näol mõnusat kookose lõhna nuusutada. Toode ei ole tegelikult üldse tugeva ega magusa lõhnaga, kõik on väga tasakaalus. Kuivematele piirkondadele lisan hommikul tavalise näokreemi asemel samuti kookosõli.

Kuna kookosõli soovitatakse ka sügeleva peanaha korral, siis katsetasin ka selle omaduse kohe järgi. Vahel pärast peapesu hakkab mu peanahk kohutavalt sügelema, ei oska öelda, kas see tuleb mingist juuksehooldusvahendist või millest. Igatahes olen nüüd kaheks ööks omale kookosõli peanahale masseerinud ja hommikul maha pesnud ning sügelust enam ei ole! Seega niisutab ka peanahka ja kaotab sügeluse, nagu lubatud. Vähemalt minu puhul küll.

Siis olen kastanud kookosõli veel juuksemaskina. Kuna toode on tahke ja hakkab sulama nahaga kokkupuutes, siis tegelikult on seda veidi tüütu kogu juuksepikkusele peale kanda. Mugavam on siiski kasutada vedelal kujul õli, mida lihtsalt pihku valada. Samas paljud soovitavadki kookosõli enne soojendada, üles sulatada, kuna siis hakkab paremini mõjuma. Mina seda ei teinud ja soojendasin õli näppude vahel. Hoidsin kookosõli juustest terve öö ning hommikul pesin juuksed ja lisaks palsamit ei kasutanud. Ja tegelikult polnudki vaja! Kuna mul on harjumus hommikuti juukseid pesta, siis pean kindlasti ka föönitama, et kuivade juustega uksest õigel ajal välja saada. Seetõttu on mu juuksed suhteliselt kuivad ja pärast föönitamist on neid raske kammida. Pärast kookosõli maski olid aga juuksed hoopis kammitavamad ja siledamad, nii et hoolimata ebamugavast pealekandmisest kasutan seda juuksemaskina kindlasti veel. 


Kui antud kookosõli purk peaks mingil hetkel otsa saama, siis kindlasti ostan seda veel, kuna tundub, et juba selle nädalaga on toode täiesti asendamatuks muutunud.

Millised on teie kogemused kookosõliga? Või kui veel ei ole, kas kavatsete proovida?

2 comments:

  1. Olen ka seda toodet ikka ja jälle juba mitu aastat tellinud. Olen kasutanud seda juuksemaskina. Aga kahjuks mingil hetkel nagu juuksed harjusid ära sellega vms ja tuli paus teha. Kuna mu vannituba on üsna soe, siis see õli on koguaeg vedel :) Selle sulamistempeatuur peaks olema sinna 24 kraadi lähedale.

    http://everythingbyeve.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, kuskil sellisel temperatuuril ta sulab. Ehk aitab see, kui enne juuksemaski tegemist purk korraks radiaatori peale soenema panna. Siiski meeldib mulle seda nahal rohkem kasutada. Juuste maskitamine võtab hulga rohkem aega. :P

      Delete