Tuesday, March 26, 2013

NOTD: Rock 'n roll

Ja siit tuleb minu esimene NOTD postitus. Olen küll varem küünelakkidest rääkinud ja pilte näidanud, kuid see siis esimene spetsiaalselt selline.
Kuna üks mu vana must küünelakk oli tõeline saast ning juba vana ja kuivanud, siis otsustasin osta uue musta laki, kuna ei mäleta mis ajast juba ei ole oma küüsi mustaks võõbanud. Täna seda tegin ja lisasin ühele küünele veidi sädelust, kuna tahtsin lihtsalt uut lakki katsetada.
 
 
Sädelev lakk on minu maitse järgi liiga suurte sädelevate tükkidega ning ise eelistaksin midagi rohkem purusemat. Selleks korraks aga kõlbas küll. Antud lakk sai möödaminnes kaasa haaratud Maxima riiulitelt ja maksis alla 2 euro.
 

Kasutatud tooted vasakult paremale: Rimmeli Stronger Base Coat, Lumene Natural Code must küünelakk (toon 7: Rock 'n roll), Let's Dance sädelev küünelakk toonis D14, Dependi All-Round Polish.

Millised on teie küüned praegu? Kas midagi värvilist ja kevadist või samuti midagi tumedat ja porist?

2 comments:

  1. Mul hetkel värvilised(roosad) aga oli plaan ka mustaks värvida. Väga ilusad küüned :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! Minu viimased küüned on olnud kõik porised, nii et kevad veel minu küüntele jõudnud ei ole. Aga kui jõuab, siis teen ka roosaks. :)

      Delete