Tuesday, March 26, 2013

Garnier Simply Essentials meigieemaldaja

 
Garnieri Simply Essentials Smoothing 2 in 1 make-ip remover'ist on juba tohutult palju arvustusi tehtud, kuid sooviksin siiski ka enda arvamuse kirja panna. Tegu on siis meigieemaldusõli ja puhastusvee comboga, mis lubab silmad ja näo meigist puhtaks teha ilma liigselt hõõrumata. Samuti on toode parfüümi- ja alkoholivaba. Mina ostsin toote Prismast ning maksis see ligi 6 eurot.
 
 
Olen meigieemaldajat nüüd mõnda aega kasutanud ning esinevad vastakad tunded. Jah, on tõsi, et meigieemaldaja ei ärrita kuidagi silma ega aja kipitama. Samuti on meeldiv, et toode näonahka ei kuivata.
Hõõrumise kohta nii palju, et millegi erilisega see minu meelest silma ei paista ning toimib sama efektiivselt minu peal nagu teised tooted. Kuna olen Bioderma Sensibio H2O poolt lihtsalt nii ära hellitatud, siis ootaksin suuremat värskustunnet. Pärast meigi maha võtmist tunnen ma siiski sellist veidi umbset ja kihiga kaetud tunnet näos, nii et üldjuhul teen selle Garnieri tootega silmad puhtaks ja seejärel teen näo Bioderma näoveega, kuna see tagab väga hea värskuse ja puhtuse tunde.
 
 
Veel häirib mind veidi selle toote juures (nagu ka teiste sama põhimõttega toodete juures), et enne uue koguse vatipadjale kandmist pean seda jälle loksutama, et kaks vedelikku seguneksid. Ja kusjuures pärast loskutamist tuleb toode väga kähku vatipadjale saada, kuna kohe võib näha jälle kahe vedeliku eraldumist.
 
Kokkuvõtteks võib öelda, et tegu pole nii kehva tootega, et selle kuhugi riiulinurka tolmu koguma jätaksin, kuid arvan, et teist korda seda ei ostaks, kuna minu nahale jäid siiski ebamugavad jäägid ning nahk ei olnud niivõrd mõnus.
 
 

No comments:

Post a Comment