Tuesday, July 9, 2013

New In // Look Beauty

Mingis eelmises postituses juba hoiatasin, et varsti saan oma tellitud saaki teile näidata. Ja eile saingi kätte oma esimese Look Beauty tellimuse. Kui sain uudiskirja, et kodulehel kogu kaup -50% pluss tasuta rahvusvaheline post, siis teadsin kohe, et nüüd ongi õige hetk esimeseks tellimuseks. Kaup tuli kohale sisuliselt nädalaga (tellimise esitasin 29. juuni). Pakkumine kehtib 15. juulini, nii et seltsimehed, kiirustage.
 
 
Kaks esimest asja, mis kohe ostukorvi pistsin, olid Lip Smoothie huulekoorija ja Stay-Put tolmpuuder. Need olid täiesti vajalikud ostud, kuna mingit huulekoorjat peale suhrku olen tahtnud alati proovida ning mu ELFi Studio sarja puuder sai just otsa, mida nüüd suvel agaralt kasutanud olen. Puudri hind on soodusega 3.50 naela ning huulekoorija oma 2.50 naela.
Huulekoorijat olen juba korra katsetanud ja esmamulje on selline, et peeneid terakesi võiks veidi rohkem olla. Muidu on koorija mõnusalt piparmündine ja jätab huuled õrnalt õhetama.
Tolmpuudri kohta veel muljed puuduvad. See mu esimene tolmlev, teised on kõik pressitud olnud, nii et tuleb huviga katsetada.
 
 
Järgmise ostu võib ka vajalikke hulka liigitada, kuna sellist bronzer-blush-highlighter triot olen juba varem soovinud. Hetkel seda veel proovinud ei ole, kuid pakendi kohta võin öelda, et jube kõvasti käib lahti ja esimese kangutamisega jõudsingi põsepunasse juba küüne sisse ajada. Tooniks on Candy Floss ja peal kirjas, et sobib rohkem heledamale nahale. Hinnaks 4 naela.
Järgmine ehk mitte nii vajalik ost oli Fresh Cheeks! kreemine põsepuna. Toon oli nii kena, et ma lausa pidin selle saama. Proovinud veel ei ole, kuid tundub, et väga mõnus värske toode suveks. Tooniks Melon ja hinnaks 2.50 naela.
 
 
Üks asi, mis mul pea igalt lehelt tellimusega kaasa tuleb, kui seal seda valikus on, on küünelakk. Ei olnud ka see tellimus erinev. Sain omale tellitud ilusa tagasihoidliku ja kreemika lilla Nail Pop küünelaki, tooniks Dusky 12. Sees on veel õrn kuldne sädelus, mis kodulehelt välja ei paistnud, kuid mis mulle päris meeldib. Uue lakiga saavad küüned lähiajal ka üle tõmmatud ja siis saan juba tulemust esitleda. Hinnaks 2.50 naela.
Varuks ostsin ühe Stretch Factor ripsmetušši, mida veel avanud ei ole ja teen seda alles siis, kui kasutuses olev Oriflame otsa saab. Lubab olla "Lash extensions in a bottle", eks siis ole näha. Hinnaks oli 3 naela. 
 
 
Viimane paarike on midagi huultele. Teadsin, et kui tellimiseks läheb, siis juba pakendi pärast pean ostma ühe Loud Lips huulepulga. Näeb mu meelest über-seff välja. Pildilt tundub muidugi, nagu oleks metallik, kuid tegelikult äärmiselt kerge plastik. Kuna kork käib magnetiga kinni, siis kohati oleks pakend nagu ligadi-logadi, kuid mulle siiski meeldib. Tooniks valisin Petal Nude 6. Kodulehelt tundus huulepulk olevat ikka hulga roosakam, kuid mulle siiski toon meeldib ja igapäevaseks kasutamiseks täiesti sobiv. Tegin juba esimese proovi ja julgen väita, et väga mõnus kreemine ja niisutav pulk. Hinnaks 3.50 naela.
Silma jäi veel Double Hit Lip huulepulga ja huuleläike combo, mille tellisin omale toonis Red Arelt. Seda ma veel katsetada ei ole jõudnud, kuid pulk tundub jälle olevat mõnus kreemine. Huuleläikel on suhteliselt tugev lõhn, midagi mandlist ja midagi veidi hapukat, mida ei oskagi kuigi hästi kirjeldada. Hinnaks oli 4 naela.
 
 
Ja selline siis minu seekordne saak. Pean veel lisama, et mulle nii väga meeldivad kõikide toodete pakendid, näevad lihtsad ja stiilsed välja. Meeldivad lausa nii väga, et olen juba kolm korda kõiki asju lihtsalt käes keerutanud, uurinud ja imetlenud.
 
Lisaks tahtsin veel teiega oma kurvastust jagada Fragrance Directist tellimise asjus.. Olen pakki oodanud nüüd alates 7. juunist ja sellest pole haisugi. FD saatis mulle eelmise kuu lõpupoole kirja, et annaksin tagasisidet, kuidas rahule jäin. Kuna mina muidugi mingit pakki kätte pole saanud, siis kohe kirjutasin, et millal võiksin kätte saada ja kas neil mingit infot. Nemad vastasid mulle, et tuleb oodata 30 tööpäeva, siis uurida enda kohalikust postkontorist, et ega nemad pakki kinni ei hoia, ning siis nende poole uuesti pöörduda. Hetkel olen juba paki saamise osas lootuse kaotanud, kuna ka mõnele teisele Eestist tellijale ei ole pakk saabunud ja ongi kadunuks jäänud. Muidugi raha on tagasi kantud, kuid palju head kraami on kaotsi läinud siiski. Hetkel ei ole muud teha, kui oodata.. Oodata kuskil poolteist nädalat, et 30 tööpäeva täis saaks ning siis minna raha tagasi küsima. Eriti nadi seis on seepärast, et tehtud sai ühistellimus ning seega ei ole mina ainuke, kes pakki pikkisilmi ootab. Väike lootus veel siiski on iga päev postikastiluuki avades, kuid eks siis ole näha, kuidas FD saaga lõpu leiab.

10 comments:

  1. Tellisin ka endale selle huulekoorija ja tolmpuudri :) Armastan Look Beauty pakendeid!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Loodame, et ikka kuskilt ilmub veel välja!

      Delete
  3. Pean ka nüüd tellimuse esitama - nii tore pakkumine! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. On tõesti tore! Peab lausa võimalust kasutama :)

      Delete
  4. tõesti väga toredad pakendid, kuigi Look Beauty'st kuulen alles täitsa esimest korda. aga küünelakki ja huulevidinaid prooviks isegi, mis siis, et vaja mul neid muidugi pole :D

    Maiken,
    Maikeni blogi - part of me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toredad pakendid ja sisu tundub ka siiamaani tore! Täna just proovisin kreemist põsepuna, mm, kui mõnus :)

      Delete
  5. Pakendid on tõesti väga armsad. Peab ka vist tellimuse tegema. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, telli! Mina julgen küll soovitada. :)

      Delete