Wednesday, July 3, 2013

Asjad, mis oleksid võinud poodi jääda #1

Väike ülevaatlik postitus toodetest, mis oleksid võinud minu poolt ostmata jääda ja poeriiulil kedagi teist oodata. Ehk siis asjadest, millega ma rahul ei ole, mis ei ole mulle sobinud ja mida ma hea meelega ei kasutaks.
 
 
Nii mõnegi toote kohta siit valikust on teistel inimestel aga hoopis paremad arvamused ning mina räägin oma kogemusest ja arvamusest.
 
 
Kaks ripsmetušši, mida ma teiste kiidusõnade pärast ostsin, olid Maybelline The Rocket Volum' Express ja L'Oreali Volume Million Lashes. Neis mõlemas pettusin sügavalt. Rocketi hari võtab minu meelest kohati liiga palju tušši külge ning seetõttu kleebib ripsmed kokku või katab need lihtsalt ebaühtlase paksu kihiga. Pilgutades määrivad ripsmeotsad silmalaugusid ning aluseid, samuti on tušši eemaldamine üks tõeline nuhtlus, kuna geeljas koostis ei taha üldse hästi maha tulla.
Volume Million Lashesi hari jätab ripsmed kokku kordades hullemini kui Rocket, tulemus ei ole üldse ilus. Pikkade kummiharjakestega suudan endale iga kord silma torgata ning tušš hakkab päeva jooksul pudenema. Samad kaebused vaevasid ka mu sõbrannat, seega ei saa olla kehva partii viga. Lõpuks kasutasin seda kokku alla kümne korra ning nüüd on see juba nii vana, et haiseb ja peab selle ära viskama. Ära visatud eurodest on kahju ja ei saa üldse aru, miks seda tušši nii palju kiidetud on.
 
 
Dermosili keha koorimiskreem sai tellitud outleti hinnaga ning hetkel seda enam Dermoshopi lehel müügil ei ole. Kuna toote all oli mitmeid kiitvaid kommentaare stiilis "parim kehakoorija", siis olin nagu väike laps kommipoes kui selle proovimiseks läks. Pettusin aga väga, kuna sõna koorija seal sees küll ei tohiks olla. Ma olen ikka harjunud karmide ja tõhusate koorijatega, mille puhul ikka tunned, et vot see on koorija! Koorivad terakesed selles kreemis olid küll nii väikesed ning neid oli nii vähe, et nimetatud funktsiooni nad küll ei täitnud. Olen seda küll päris palju ära kasutanud, kuid seda seetõttu, et ühe pesukorraga kasutan peaaegu veerand tuubi kreemi, kuna väiksema koguse puhul pole koorimist ollagi. Lõhn on huvitav ja pigem mitte meeldiv, maskuliinne ja tõrvane.
Jube pettunud olin ka L'Oreali CC kreemis. Toon on minu jaoks veidi liiga tume ja oranžikas, kreem on väga vedel ja nö õhuke selles mõttes, et mingit niisutavat omadust minu nahk ei kogenud ja kuivad kohad tõi väga hästi esile. Äkki, kui jumet juurde saan, siis julgen uuesti proovida, kuid hetkel seisab minu poolt kasutuna riiulil. Väga kahju, sest teiste poolt olen kiidusõnu kuulnud.
 
 
Järgmiseks kasutuks tooteks on Oriflame Nail Shield kaitselakk, mis peaks küünt kaitsma, tugevdama ja muutma küünepinna siledaks. Minu puhul hakkab lakk maha kooruma juba samal päeval. Küüneotstest lööb lahti ja pudeneb ära. Muidu jääb toon küüntel kena, teeb veidi heledamaks ja tulemus on kena tagasihoidlik ja igapäevane. Püsiks vaid kauem peal ja muudaks küüned tugevamaks, siis oleks ideaalne. Õnneks maksin selle eest vaid miskit ühe euroga ja erilist põntsu rahakotile ei löönud.
Järgmine on küünetoode, mida Laura oma blogis kiitis, kuid mis minul üldse ei toiminud. Peaks olema küünelaki eemalduseks mõeldud pliiats, kui vaja küünenahkadelt lakki eemaldada vms. Ei tea, kas sain praagi toote, kuid pliiatsi otsik oli mul suhteliselt kuiv ja mingit lakki see küll maha ei võtnud, nühi palju tahes. Seega minu jaoks täiesti kasutu ruumiraiskaja.
Ja viimasena olen pettunud Marks & Spenceri huulepalsamis, mida kord mahlakontsentraati ostmas käies kaasa haarasin. Pakend nägi välja kena ja kuna huulepalsameid pole kunagi liiga palju, siis soodsa hinna tõttu otsustasin ka proovida. Koostis ei ole just kõige meeldivam (erinevate õlide kõrval ilutsevad ka parabeenid). Lõhn on sellel lihtsalt jube - midagi vanaks läinud aftershave'i ja seebi vahepealset, ei oskagi hästi kirjeldada. Huultele kandes muutub see lõhn ka maitseks, mille sarnast küll tundma ei peaks. Samas huultel on mõnus ja ei kleepu, kuid sellise lõhna ja maitsega huuletoodet küll kasutada ei sooviks. Plussideks aga soodne hind ja tore pakend!
 
Nii palju siis minu poolt vingu ja negatiivsust sellesse päikselisse päeva. :)

8 comments:

  1. Mul kuidagi töötab see pliiats päris hästi. Võib-olla peaksid loksutama? Nühkima peab veidi aega, aga selle pluss on terav otsik, et saaks hästi küüne lähedalt eemaldatud. Parim toode just pole, aga täitsa jama ka mitte. :D

    llauraas.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Üritan veel surkida. Mul lihtsalt see otsik tundub täitsa kuiv, nagu polekski mingit eemaldit seal. :(

      Delete
  2. Kusjuures mul oli L'Oreali Volume Million Lashes ripsmetuššiga sama negatiivne kogemus, ripsmed olid nii tükkis kui võimalik ja tulemus polnud ilus :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jube kahju! Ei olnud küll üüratult kallis, kuid siiski selline, mida niisama küll ära ei raatsi visata.

      Delete
  3. Fuh, see Marks & Spenceri huulepalsam... Ma ka haarasin kohe kaasa, sest pakend oli lahe ja hind ka vaevumärgatav, aga hais on küll rõve. Nüüd vedeleb ta mul kuskil kotis juhuks, kui ühel päeval VÄGA huulepalsamit vaja läheb ja et saaksin õnnelik olla, kui vähemalt sellegi oma koti sügavustest leiaksin :D
    Ja Rocketi nimi võiks tõesti vabalt olla Panda, sest mul on juba keset päeva silmad ümbertringi mustad. Mulle meeldis, et ta tegi ripsmed hästi tihedaks ja kui teha suuremat meiki, siis ta andis ikkagi efekti, seega katsetan lähiajal veekindla ära.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, Panda nimi tõesti sobiks. Tegelikult tulemus jääb okei, aga kui pidevalt silmaaluseid kontrollima peab, siis küll okei ei ole. Anna siis teada, kas veekindel on midagi etemat.

      Delete
  4. Kui soovid uut küünelaki korrektor-pliiatsit, siis julgen soovitada Depend-i "Corrector Pen-i." Kaasas on 1 vahetatav otsik ning hind jäi kuskil ... 4-5 euro kanti ehk ?! Ja kestab päris tükk aega. Ainus miinus on see, et korrektori ots muutub päris ruttu veidi kahuseks-karvaseks, ent oma tööd teeb endiselt hästi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänan soovituse eest. Kui poes silman, siis proovin ära. Üks nö küüneblogija kasutab nahkade puhastamiseks puhast atsetooni ja siis pintsliga tõmbab servad puhtaks. Tulemus jääb väga ilus, aga ei tea, kas liiga vänge siiski nii küüneplaadile kui ka nahkadele ei ole..

      Delete