Saturday, July 20, 2013

New in // Suvine osturalli

Piinlikkust tundes pean tunnistama, et erinevad allahindlused ja muud meelitavad sildid on ka mind aeg-ajalt enda võimusesse võtnud ja seetõttu saangi lagedale tuua jälle uue portsu asju, mis minu kodus on omale koha leidnud.
 
 
Selveri laadapäevad ahvatlesid Maybelline'i COLORAMA lakke ostma (seda sarja on mu küünelakikollektsioonis kõige enam). Neonsi sarjast jäid pihku roosa ja lilla, mida juba katsetanud ka olen. Mõlema toonid on minu jaoks väga ilusad. Kartsin, et äkki tulemus on väga kärts, aga ei olegi, väga mõnus on hoopis! Kahjuks ei ole nende värvide katvus ja püsivus just kõige parem. Lakk kuivab väga kiiresti ja seetõttu peab kärme olema, et ühtlast tulemust saavutada. Minul hakkasid küüneotsad pudenema juba jägmisel-ülejärgmisel päeval. Tundub, et igatahes kehvemad lakid, kui tavalised COLORAMAd. Laki hinnaks oli 1.50 eurot.
 
 
Laadapäeval oli Maybelline'i mõndadele toodetele päris hea pakkumine ja seetõttu ostsin ka oma esimesed Color Tattood sealt, mõlemad maksid viieka. Praegu kahetsen, et kolmandat (valget) veel ei ostnud. Ostsin aga hoopis toonid Eternal Gold ja On and On Bronze. Olen nendega väga rahul ja sobivad hästi igapäevaseks kasutamiseks. Heledamat kasutan üle lau, tumedamaga rõhutan veidi silma välisnurka. Hajutada on lihtne ning kannan neid sõrmega peale. Sellest ka kenad sõrmejäljed topsikus.
Puudus oli veel lauvärvi aluskreemist ning valisin Manhattani Eyeshadow Base'i (tegelikkuses küll valikut ei olnudki, kuna Selveri kosmeetikaletis oli see ainuke aluskreem, mida saada oli). Hetkel olen sellega küll päris rahul, kuid olen lugenud, et kuivab kiiresti ära. Kirjas on küll, et käib puuderlauvärvi alla, kuid mina kasutan seda ka näiteks nendesamade geel-kreemlauvärvidega ning funksib ikka! Värvi see ehk kuigipalju intensiivsemaks ei muuda, kuid pikendab kestvust ja ei lase vagudesse koguneda - vähemalt minul. Ainuke jama asi on selle aluskreemi hais.. Lõhnab ikka jubedalt, kui nina purki pista. Õnneks peale kandes seda tunda pole.
 
 
Mul on endal juuksed suhteliselt sirged ja seetõttu ei olnud varem huvi ka sirgendaja vastu. Kui aga ema omale sirgendaja soetas ja seda katsetada sain juba jupp aega tagasi, siis tekkis endale ka soov. Nii siis saingi lõpetamise puhul kingituseks Babylissi keraamilise iPRO230 juuksesirgendaja. Ääretult mugav ja kerge nii sirgendada kui ka lokitada.
Sirgendaja saamisel tekkis vajadus ka kuumakaitse järele. Kaubamajast valisin välja Tahe niisutava kuumakaitsesprei. Hetkel ei oskagi seda kuidagi hinnata. Lõhn on väga hea! Ema juures olles olen kasutanud tema mingit kuumakaitset, mis reaalselt lõhnas nagu äädikas, nii et hea lõhn on juba positiivne märk.
Ja kui juba Kaubamaja ilumaailmas kolamiseks läks, siis haarasin kaasa kiidetud Batiste kuivšampooni tumepruunidele juustele ja võib kohe öelda, et mulle meeldib! Lõhn on hea, pakub juustele värskendust, juured ei jää raskeks ning igati mõnus toode.
 
 
 Olin rohelise silmapliiatsi otsingul ning esimesena ostsin Maybelline'i Colorama sarja pliiatsi toonis Edgy Emerald. Tundus päris huvitav leid, sest polnud kuulnudki, et selles sarjas neil silmapliiatseid ka on. Googeldades ka just kuigi palju arvamusi selle toote kohta ei leia. Mina olen juba korra katsetanud ja ei kiidaks ning teisi värve ei ostaks. Määris liiga palju ja kes sellist silmapliiatsist ikka sooviks. Hinnaks oli laadapäevade puhul 1.50 eurot.
Make Up Store'i Desert Flower silmapliiatsi ostuga aga minu otsingud lõppesid, kuna leidsin ideaalse! Püsib peal terve päev veatu, ei määri ja on päeva lõpus täipselt selline nagu hommikul peale kandes. Toon on väga ilus ja sobib rohelisele silmale. Hinnaks oli 10.50 eurot, mis on päris krõbe, kuid igati hinda väärt. Kui rikkaks saan, siis ostan teisi toone veel.
 
 
Ja viimased ostud laadapäevadelt olid Maybelline'i Dream Fresh BB kreem, mille hinnaks oli vaid 5 eurot ja mis on mu teine tuub. Suveks on ehk liiga läikiv, kuid varsti ju jälle talv tulemas ja see läige pole midagi, mida väikese puudriga parandada ei saaks.
Veel tahtsin omale mingit igapäevast huuleläiget ja seetõttu ostsin Maybelline'i ColorSensational Shine Glossi toonis 420 Glorious Grapefruit. Täpsemalt näeb tooni ja tulemust altpoolt.
 
 
Kodukohas olid merepäevad ning laadal oli kohal ka optik, kes prille müüs. Kuna ma oma miinust peast tean ning mõlemad silmad on sama numbriga, siis valisin välja omale optilise klaasiga päikeseprillid. Välimuselt täiesti tavalised, pigem mehisemad ning väikese retrohõnguga, klaas võiks ehk veidi tumedam olla. Kuid ees väga mugavad ja ei vajuta põskedele nagu suured mesimummu prillid.
 

Ja saigi viimaks see meeletult pikk postitus läbi. Tundub, et nüüd ei ole vaja terve suvi kuhugi kosmeetikariiulite vahele ennast jalutama viia. Püüaks nendegagi ühele poole saada. Andke teada, kui sellest valikust midagi proovinud olete või jagage lihtsalt muljeid, kas suvi ka teil osturallit põhjustanud on.

6 comments:

  1. Nii ilus huuleläige, pean ikka ka nende huuletooteid uudistama minema ;)!

    ReplyDelete
  2. Mul on ka kodus olemas see Tahe kuumakaitse, aga kuna ma kasutan sirgendajat vaid aastas paar korda ja föönigi mitte eriti tihti, siis on ta mul vedelema jäänud. Küll aga jäi mullegi meelde selle hea lõhn!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mina olen varasemalt ikka pätti teinud, föönitan küll, aga kuumakaitset ei kasuta. Vana harjumus nii sisse jäänud, et isegi ununeb selle Tahe järgi haarata kui föönitamiseks läheb. :)

      Delete
    2. Olen just kuumakaitse otsingul, sest samamoodi pole seni kuumakaitset eriti kasutanud (üks Tigi oma oli, aga seda kasutasin siis kui parajasti meelde tuli ehk harva) ja ega mu juuksed eriti ilusad pole. Samuti ei tule mul meelde juukseid maskitada. :D
      Igatahes, tahan ma seda viga nüüd parandada. Käisin Kaubamajas kuumakaitseid piilumas ja Tahe oma hakkas silma just konkurentidest soodsama hinna tõttu. Seega, millised on sinu kogemused siiani, kas soovitad osta? Tore oleks kui teeksid ka pikema ülevaate muidugi. :P

      Delete
    3. Ütleks üldises plaanis, et eriti osta ei soovita, kuid just tegin sellest ka mõne rea pikema ülevaate blogisse, nii et piilu järgi! ;)

      Delete