Tuesday, May 28, 2013

Uut (ja vana) // Rahakott

Hei-hei! Sain mõni aeg tagasi kätte ühe mõnusa kirka rahakoti, mille tellisin eBayst. Tellima meelitas mind rahakotis olev telefoni jaoks mõeldud sahtel. Pärast omale nutika ostmist olin ma päris hädas, kuna ei saanud telefoni enam taskus kanda. See rahakott ongi mõnus võimalus välja minnes käekott maha unustada ja kõik vajalik ühte rahakotti mahutada.
 
 
Rahakotil on piisavalt sahtleid, et hädavajalik ära mahutada. Lukuga sahtel on võib-olla servadest liiga avar ning sente sinna hea meelega ei kipu panema, kuid milleks meile sellisel mugaval kiibiajastul üldse sularaha. Välimised sahtlid mahutavad ilusti kaardid, mida on vaja enam kasutada, lukuga sahtlisse saab mugavalt visata teised kaardid, mida kasutan veidi harvem ning muud vajalikud paberid ja lipikud.
Lisaks on rahakotil servas eemaldatav rihm käe ümber kandmiseks. Nii et suvel jalutama minnes võibki rihmapidi näppu võtta vaid rahakoti ning muud kraami kaasas tassida ei olegi vaja.
 
Rahakoti tellisin Ebayst, SIIT ning maksin selle eest 6.83 dollarit ehk ligikaudu 5.30 eurot, mis on ühe rahakoti kohta küll ütlemata odav hind. Saadaval on üheksat eri värvitooni, mis kõik näevad nii ilusad välja ning valiku tegemine oli keeruline.
 
 
Kui aga jutt juba rahakottide peale läks, siis enne uue saamist, oli mul kasutusel see vahva ja lõbus kiisuga rahakott. Selle tellisin omal ajal everything5punds-st ja olen äärmiselt rahul kvaliteediga, kuna olen seda kasutanud peaaegu aasta ja lagunemise märke ei ole.
 
 
Paljud on seda suurt nelinurka pidanud alguses pinaliks, kuid selle suurus mulle sümpaatne just oligi. Mulle on alati meeldinud suured asjad! Näiteks olen ma alati vihanud neid väikeseid minipäevikuid-märkmikke, kuna neisse lihtsalt ei mahu midagi ja näevad nii imelikud kribud välja. Minu päevik-märkmik peab ikka olema klassikaline poole A4 suurune, et ma ikka tunneks, et see mul olemas ka on. Ja nii peab mul ka rahakott olema suur, kuhu on mugav kõik tšekid, paberilipakad, kliendikaardid kokku visata.
Minu kiisu-miisu rahakotil on kaarditaskuid küll piisavalt, kuid siiski näeb mu rahakott üldjuhul selline välja, et enamus kaardid on koos ühes suures sahtlis, kust neid hea otsima on hakata. Ehk siis mu rahakoti sisu on suhteliselt korrapäratu nagu pildilt näha võib.
 
 

Ja tegelikult peamine põhjus, miks mulle see rahakott meeldib, on see, et sealne pilt meenutab mulle mu oma Päntut, kes mind ema juures alati ootab.
 
 
Selleks korraks sain pildid näidatud ja jutud räägitud - järgmise korrani! :)


6 comments:

  1. See kassiga rahakott on niiiii nunnu! Tõesti selle kassi moodi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sõna "nunnu" jäigi kirjeldusest välja - seda see tõesti on! :)

      Delete
  2. tõepoolest väga kihvt kokkusattumus selle kiisuga! mul võiks ka selline rahakott olla, aga siis Elvise sarnase peni pildiga :) ja kui veel kaartidest rääkida, siis neid hoian mina spetsiaalses kaardihoidjas (lisaks rahakotile), kuna neid on lihtsalt niiiii palju kogunenud. hah ja korrapäratu on enamuse ajast õige sõna ka minu rahakoti sisu kohta :D (kui ma seda just koristanud pole)
    igatahes, põnev postitus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaarte on tõesti palju kogunenud, vahel need kliendikaardid lausa ärritavad, aga mis teha, kui on vaja soodustustest osa saada. :D

      Delete
  3. Mul on samasugune rahakott nagu see esimene ja lempar. Vahel on vaid pangakaardid ja põhikaardid(selver, rimi jne) jne ning muude kaartide jaoks ostsin kaardihoidja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Täna mahutasin sinna isegi võtmed sisse! Nii et tõesti minu lempar ka. :)

      Delete