Wednesday, May 8, 2013

Dermosil Primo Self Tanning Lotion

Juba suhteliselt tükk aega tagasi tellisin omale Dermoshopist nende isepruunistava kehakreemi, mille tester mulle päris hästi istus. Täna teengi väikese ülevaate sellest tootest.
 
 
Pakend on klassikaline, lihtne ja stiiline, nagu Dermosili toodete pakendid ikka. Ette ei oska sellele midagi heita ning eriti meeldib mulle see ilus kuldse alatooniga pruun värv.
 
 
Kreem on ise juba suhteliselt tumedat pruunikat värvi ning peale kandes jääb õrn, kuid samas silmaga nähtav jume täiesti peale. Seetõttu ongi eriti hea kreemi peale kanda näiteks mõni aeg enne välja minekut, kui olete otsustanud esimest korda paljad jalad tänavale viia. Kreemi on väga lihtne peale kanda, kuna on suhteliselt vedela koostisega (võrreldes mõne muu isepruunistava kreemiga) ning ei imendu väga kiiresti sisse, seega saab ühtlaselt kõikidele kohtadele laiali määrida. Samuti näeb juba silmaga hästi ära, kuhu kreemi peale kantud on ning kuhu mitte (seda just tänu kreemi tumedamale värvile).
 
Lõhn on tootel samuti hea. On küll veidi hapukat nooti, kuid ei haise üldse jubedalt. Parima lõhnaga isepruunistaja, mida ma proovinud olen. Kreem ei määri riideid ega voodipesu.
 
 
Nagu mainisin, siis õrna tulemust on näha juba kohe pärast määrimist ning intensiivsem tulemus ilmub kenasti järgmisel päeval. Seetõttu ei ole näiteks mina järginud nende soovitust, et iga kolme päeva tagant kreemitada, vaid uuesti julgen ennast toonida ca 5-6 päeva järel. Kindlasti võivad loomulikult tumedama nahaga inimesed seda julgemalt kasutada, kuid mina heledanahalisena olen lihtsalt ettevaatlik, kuna mõjub päris intensiivselt minu nahale ja ei soovi oranž välja näha. Ühtlasi on seda punkti välja toodud ka nende kodulehel toote kommentaarides, et heledama nahaga inimestel võib tulemus jääda oranžikas. Mina oranžiks siiski ei tõmmanud, vaid kõik oli ilus loomulik.
 
Soovitan inimestele, kes soovivad ennast veidi toonida ning hiljem juba päevitunud ja jumekama naha tooni hoida. Mulle see kreem igatahes meeldib, kuigi heledama nahaga peab veidi ettevaatlikum olema. Pole üldse välistatud, et otsa lõppemisel seda veel ostaksin.
 
Toode tuleb 150 ml pakendis ning maksab nende kodulehel 5.80 eurot. PS! Mai lõpuni on nende lehel veel tasuta Smartpostiga saatmine, nii et tasub võimalust kasutada!

No comments:

Post a Comment