Thursday, May 16, 2013

Tühjad tooted #1

Hei-hei! Mõnda aega on siin blogis vaikus valitsenud ning seda seetõttu, et üritan agaralt veel lihvida oma bakalaureusetööd. Varsti saab see esitatud ja jääbki ainult üks ponnistus - kaitsmine. Ja siis ongi juba need kolm aastat selja taga ja saab uute sisseastumiskatsetega algust teha. Lisaks olen olnud agar hambaarsti külastaja ning loodan, et varsti saan omale rauad suhu. Olen elu aeg hambaarste kartnud ja mul on nii hea meel, et sattusin äärmiselt toredate hambaarstide peale, kes mu kartused poole väiksemaks tegid.
 
Nüüd lõpetan pika lobina ja toon teie ette enda esimese postituse tühjaks sanud toodetest. Ei ole omale eesmärgiks võtnud neid iga kuu kajastada, vaid täpselt siis, kui vajadus tekib, ehk kui jälle on kogutud piisav ports näitamiseks.
 
 
Šampoone ja palsameid on mul kodus alati rohkem kui üks paar ja seetõttu on nende põhja peale tegemine alati raskendatud. Nüüd aga võtsin eesmärgiks, et ei osta enne uusi, kui vanad on tilgatumaks pigistatud. Esimesena saigi tühjaks juba tervelt aasta tagasi ostetud Rich sarja šampoon ja palsam. Neid tooteid soovitas mulle juuksur ning jäin isegi rahule. Tegi juuksed pehmeks ja hästi lõhnavaks. Kohe uute järele ei torma, kuna vau-efekti suurt ei olnud ja juuksehooldustoodete riiulid on lõputud ning vaja ju miskit uut proovida.
 
 
Juuksehooldusest sai mul tühjaks veel Dove Silk and Sleek juuksepalsam. Mulle meeldis väga palsami lõhn, mis jäi tuntavalt ka juustele külge. Tundus, nagu palsam tõesti täidaks oma eesmärki, ehk muudab juuksed veidi siledamaks ja minu puhul ka sirgemaks. Samas jällegi - vau-tada selle toote puhul ei saa ja uuesti ei ostaks.
Viimased tilgad sain kätte ka Manhattani Clearface Natural Mat Make-Up jumestuskreemist. Toode on ise vist kõige vedelam jumestuskreem, mida ma kasutanud olen. Katvus on pigem selline kerge kuni keskmine. Toode lubab matti tulemust, kuid ei usu, et see rasusema naha puhul kehtib. Minu kuivemat nahka matistas õige pisut ja pigem meeldiski, et ei jäänud selline maskine matt tulemus. Kohati tõi kuivad kohad esile, kuid eks veidi matistavate toodete puhul seda juhtubki.  Lubab ka poore mitte ummistada ja punne ära hoida. Kasutamise ajal minul igatahes uusi punnikesi ei tekkinud ja tundus, et ei ummistanud ka. Igati kiiduväärt toode, võrreldes veel sellega, et hind oli suhteliselt soodne. Pakend on vist veidi nõrguke, kuna viimasel kasutusel lõi tuubi otsa lahti ja viimased tilgad läksid kraanikausist alla.
 
 
Nüüdseks olen juba kasutanud ära mitu pakki Oriflame Pure Skin Clarifying Scrub ja Purifying Mask combot. Hind on sellel päris soodne, combo maksab ca 1 euro ringis. Näokoorija meeldib mulle väga! Täpselt selline piisavalt kooriv ja samas õrn nagu ma otsinud olen. Sobib kuivemapoolse nahaga väga hästi. Mask mulle nii väga ei meeldinud, kuna oli naha jaoks kuidagi vänge. Hakkas õhetama ja kipitama. Tundub, et sisalduv salitsüülhape teeb oma tööd ja nägu jääb mõnusalt klaar, värske ja punnivaba. Igatahes toode, mida aeg-ajalt omale juurde varun.
Järgmisena kasutasin veel ära H&Mst ostetud mustika näomaski. Esmalt peab kohe ütlema, et maski oli sees jube palju, nad võiksid ühe pakendi koguse jagada kaheks. Maski värv oli väga ilus, pärlmutter roosakas-lilla. Lõhn oli ka väga mõnus ja seda oli veel tunda mõni aeg pärast maha pesemist. Mask ise jättis näo väga mõnusaks klaariks ja värskeks, ei jätnud nägu pärast maha pesemist kiskuma, nagu paljud maksid teevad. Kindlasti tasuks veel ostmist.
 
 
Ja viimaseks jätsin toote, mille otsa saamisest mul kõige rohkem kahju on! Joiki greibi-mandariini kehakoorija suhkru ja jojoba graanulitega. Parim kehakoorija, mida ma proovinud olen! Lõhn on nagu paradiis, koorivad osakesed on täpselt nii suured ja neid on täpselt nii palju, kui mulle meeldib. Hakkab niiskele nahale hõõrudes õrnalt vahutama ja võib öelda, et sellega koorimine oli mu duši all käigu parim osa. Nahk on pärast koorimist samas niisutatud ja väga pehme. Oskan tuua välja vaid ühe negatiivse poole ja selleks on kehakoorija hind, mis on veidi krõbe. Samas head ja veel looduslikud asjad ongi hinnalisemad ja kindlasti proovin ka teisi Joiki kehakoorijaid ning pöördun mingi hetk selle juurde tagasi.
 

Seekord minu tühjadest toodetest kõik ning võite kommentaariumis julgelt avaldada oma arvamust toodete kohta, mida siit valikust proovinud olete.

2 comments:

  1. Joiki greibi-mandariini kehakoorija on tõesti üks parimatest, mida proovinud olen. Nõustun sinuga Rich'i toodete osas- head tooted, aga mitte mingit vau-efekti.

    http://blogbyjohannaj.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Üks Joiki tellimus tuleb varsti jälle ette võtta, sest Dermoshopist tellitud kehakoorija ei läinud kohe mitte. :(

      Delete