Sunday, October 20, 2013

Sügisesed soovid

Tulen näitan korraks oma nägu, et sügisene kõle tuul siin ulguma ei hakkaks ja laon letti oma sügisesed soovid. Siiamaani olen ma sügist lausa päris nautinud, lehtedes tuulanud, kodus teki all sooja chaid joonud, vihma eest põgenenud jms, kuid siin on mõned asjad, mis minu nautimise veelgi suuremaks teeksid.
 
  • Ma ei ole siiani leidnud omale mõnusat sügisest-talvist mantlit, mis mulle nii meeldiks, et lausa kinnisilmi ära ostaksin. Miskipärast on paar detaili, mida ma mantlis kindlasti näha sooviksin - esiteks võiks seal olla mingi nahkne detail, a'la õlapealsed, varrukaotsad vms, lisaks võiks sellel olla kapuuts või lihtsalt surem krae, kuhu kõrvad sisse peita. Enda tingimustele vastavat mantlit ma igatahes leidnud ei ole.. Vero Modas oli üks üpris seff lillakas mantel nahksete varrukatega, mis puu peal nägi kena välja. Selga pannes oli tunne, nagu nahktagi peale oleks mingi lilla villane vest tõmmatud. Ei anna alla ja loodan, et enne suurema talve saabumist leian ka midagi meelepärast.
  • Palun mulle sügiseks üks mõnus pikkad varrukatega tume kleit, millele paksud sukapüksid alla tõmmata ja siis ringi lehvida. Aitäh! Minu arvates pakutakse pikkade varrukatega kleite kuidagi liiga vähe, kuigi need on ju äärmiselt mugavad. Ei pea mõtlema, mida veel peale visata, ning hommikul olekski vaid kleit ja sukad ja ready to go.
  •  Päris pikka aega olin mina Diori J'adore-ist mööda käinud. Kui aina seda nime kuskil kuulsin ja korda Ilumaailma sattusin, siis teadsin kohe, et pean seda nuusutamas käima. Ja poleks vist pidanud! Nüüd on see mul nagu mingiks kinnisideeks ja arvan, et millalgi selle lõhnaga ka koju tulen. 
  • See sügis on mu huuled päris hullus seisus ja ma ei mäletagi, et midagi nii hullu varem olnud oleks. Koorin ja niisutan, koorin ja niisutan - siiski tundub nagu midagi ei aitaks ning miskipärast kahtlustan, et süüdi on uued ravimid, mida võtma hakkasin. Kui kuhugi lähen, siis esimene asi, mille endaga kaasa haaran, on huulepalsam. Paar korda olen unustanud ning huuled on nii kõvasti niisutuse järele karjunud, et olen neid lihtsalt mingi suvalise kreemiga niiutanud. Kord maale minnes ei olnud mul näiteks huulepalsamit kaasas, kuid kotis oli Joiki silmaümbruskreem, mis mind hädast välja aitas. Peab vist ikka olema päris meeleheitel, et silmaümbruskreemi hakata huultele määrima. Aga just nii hullus seisus mu huuled ongi. Äkki teeks huultele ühe suure pai see Elizabeth Ardeni 8-hours Lip Repair Balm, mida ka Ilumaailmas imetlemas käisin, kuid hetkel on 25 eurot huulepalsami eest küll liig. ... kuid varsti tulevad ju sünnipäev ja jõulud. :)

5 comments:

  1. ma soovitan sul pigem osta Ardeni 8 hour skin protectanti 50ml tuub. see on lihtsalt imeline ja hinna ning koguse suhe oluliselt parem.
    kirjutasin ise pikemalt sellest imekreemist siin http://mskbeautytalk.blogspot.com/2013/02/elisabeth-arden-8-hour-skin-protectant.html

    ReplyDelete
  2. Oii, kui tore kommentaar - suur aitäh sulle selle viite eest! Nüüd kindlasti asendan selle purgikese hoopis toreda tuubiga ja hakkan sellel silma peal hoidma. Tuubi ka mugavam kasutada. :)

    ReplyDelete
  3. Oled sa proovinud Blistexi huulepalsameid? Väga mõnusad ja niisutavad...Apteegis on nad ka täita hea hinnaga.

    www.karita0032.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Proovi Blistexi huulepalsameid apteegist! Väga head ja niisutavad!
    Olen ka nüüd Sinu blogi follower!:)
    www.karita0032.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blistexi kunagi ammu olen kasutanud, hetkel ei mäletagi muljet sellest.. Hetkel mul siin mõned jupid vaja veel ära kasutada, siis kindlasti proovin midagi uut. Hetkel aga ihun hammast NUXE postikule. :)

      Delete