Saturday, November 16, 2013

Uut || miniarvustused

Nagu ikka, on vahepeal uut kraami ka minu riiulitele jõudnud. Kuna ma neid juba mõni aeg kasutanud olen, siis panen kirja ka paar rida arvamust toodete kohta.
 
 
Hommikul alustan ja õhtul lõpetan just selle L'Oreali Skin Perfection 3 in 1 Purifying Micellar Solution puhastusveega. Sobiv toode, et välja vahetada, minu kohe-kohe tühjaks saav Sensibio näovesi. Lõhnatu, ei ärrita nahka, ei jäta seda kleepuvaks ega rasvaseks, võtab efektiivselt nahalt kogu mustuse maha - just see, mida ühelt näopuhastusveelt soovida võiks. Nagu näha, siis olen seda usinasti kasutanud ja kui lõpp paistma hakkab, siis lähen uue järgi.
Ilumessilt soetasin armsa Jovely Greibi-apelsini kehakoorija. Kehahoolduses lausa naudin tsitruse lõhna - igati värskendav ja ergutav. Kiire elutempo juures on see kehakoorija ideaalne, hiljem jääb nahk tõesti väga niisutatud, justkui õrn sheavõi kiht oleks peal. Kreemi järgi igatahes käsi ei haara. Koorija on tugevuselt täpselt paras, et kõik surnud naharakud ära uhuda.
 
 
Üks päev mõtlesin Rimi kosmeetikaleti juurest läbi astuda ja tegin seda päris õigel ajal. Käimas oli just sooduskampaania Maybelline'i Color Tattoo lauvärvidele. Need kaks värvi olid esimesed, mille järgi soov oli. Valge on igati sobiv kulmu alla ja silma sisenurka ning lillat olen kasutanud lainerina, mis koos silmameigi aluskreemiga püsib terve päeva peal ilma laiali minemata - super! Üks kurb asi aga lilla lainerijoonega on. Nimelt minu meelest toob see jube hästi punetavad silmad esile. Ehk kui terve päeva arvuti taga tööd teha ja õhtuks juba silmad punased on, siis lilla joon justkui võimendab seda veelgi. Siiski Color Tattoode usku olen endiselt ning mingi hetk sooviks käpa peale saada ka nende limited edition Matte versioonidele.
 
 
Mõeldes lähenevale külmale tellisin sügise alguses Gaia Cosmeticsilt omale Aubrey Everyday Basic Moisturizer for Normal/Dry skin näokreemi, kuna tahtsin midagi orgaanilisema koostisega ning olen Gaiast alati head kraami saanud. Kohale jõudes pistsin selle külmkappi oma aega ootama. Nüüd võtsin selle sealt välja ja olen toimega väga rahul! Üks asi, mis on esialgu ära ehmatas, oli selle lõhm, kuna see tuletas mulle mu viimatis ja jubedat maitseelamust meelde. Nimelt oli ühel üritusel tore juurviljavaagen, millelt enda arvates kurgiviilu põske pistsin. Kurgiviiluga siiski tegu ei olnud ja sain omale suhu hoopis varsselleri (vist?), millel igatahes minu jaoks väga jube maitse oli. See kreem lõhnab täpselt selle maitse järgi, kui te mõistate, mida ma öelda tahan. Siiski oma tööd teeb hästi ja sobib imehästi meigi alla (nagu Gaia lehel ka kirjas on) ning ei lase ketendavatel kohtadel välja paista. Pumbavajutusega tuleb toodet veidi palju välja, mis on tegelikult selle poolest hea, et siis kreemitan ka kaela, mida ma muidu eriti teha ei viitsi. Minu igahommikune truu sõber, kellele ebameeldiva lõhna andeks annan.
Minu huulesaaga on jätkumas ning see The Body Shopi huulepalsam oli üks avariiost, mille Kristiinesse sööma minnes tegema pidin. Nimelt oli/on mu huultel kallal mingi allergia, mille tõttu olid nad väga kuivad, kiskuvad, sügelevad, kipitavad ja kõik muud pahad asjad. See omakorda tähendas seda, et ma ei saanud tunniks ajakski välja minna ilma huulepalsamita, sest siis oli lihtsalt piin. Kuna seekord aga nii juhtus, et huulepalsamit käepärast ei olnud, hüppasin läbi TBS-st ja soetasin omale soodukaga ühe nende huulepalsami. Igatahes olen püüdnud pingsalt mõelda, mis võiks sellist allergiat põhjustada ja jõudsin järeldusele, et see pätt peab olema mesi. Tean, et mul on esinenud välispidist meeallergiat. Kui näiteks lapsena määriti köha puhul rinnale mett, siis minule lõi sinna inetu nahalööbe. Sügise algusest hakkasin jooma igapäevaselt teed ja justnimelt meega, varem mett oluliselt ei tarbinud. Nüüd olen mee söömise ära jätnud ja huuled näitavad paranemisemärke ning suudan mõnda aega ka ilma rasvase palsamikihita huultel eksisteerida. Siiski hetkel olen veidi kahtlevad seisukohal erinevate huulepalsamite osas, mis sisaldavad mesilasvaha. Samuti sisaldab seda seesamune TBS-i huulepalsam ja tunnen siiski õrna sügelust, kui seda olen peale pannud; samuti ei saa ma sealt potsikust piisavat niisutust ja lemmikuks kujunenud ei ole. Tegelikult on vist üldse raske leida huulepalsamit, milles ei oleks mesilasvaha sees, seega kõige kindlam lahendus on hetkel 100% naturaalne sheavõi, millega huuli vahel turgutan.
 
 
Kui soovin hommikul näole veidi katvamat tulemust, siis igatahes on just Bourjois Healthy Mix Serum see abimees, millele loota võin. Piisavalt kerge, et mitte maski tekitada, kuid samas piisavalt kattev, et punased laigud katta. Nahk on mul hetkel selline, et esineb kuivi ja ketendavaid kohti, kuid päeva peale läheb ka läikima. Kuivade kohtade tõttu ei ole mul võimalik midagi matistavamat kasutada, seega see jumestuskreem on täpselt sobiv. Lõhn on imehea ning pintsliga peale kanda on ka lihtne. Siiski viimasel ajal olen hommikuti tumedatele silmaalustele lihtsalt peitekreemi peale kandnud ja ei ole viitsinud jumestuskreemiga seiklema hakata. Toon 51 sobib väga hästi mu heledale nahale ning kindlasti on see toode, mida naljalt ringi ei vaheta.
Kuna nägu kipub siiski päeva peale läikima, siis tuleb ka veidi puudrit tupsutada. Tolmpuudrid mulle eriti ei meeldi ja jään ikka pressitud variandi peale. Kuna olemasolev ELF sai otsa, siis haarasin Selverist soodukaga MaxFactori Creme Puff puudri. Valisin Translucent variandi, kuna see peaks heledale nahale ikka sobima. Siiski ei sobi ja on liiga tume, mis on minu jaoks suur pettumus ning mille tõttu ma eriti agaralt seda puudrit kasutada ei saa. Lisaks on sellel jube tugev vanaema halvaks läinud parfüümi lõhn, mis just toote kohta head muljet ei jäta. Lisaks kulub kiri karbil nii ruttu maha ja tundub, et tegu on üldse ühe odava soperdisega. Kahju! Olen uue presspuudri otsinguil.
 
 
Nii palju siis minu uuest katsetustest selleks korraks. Andke teada oma arvamusest, kui olete midagi siit valikust proovinud.

10 comments:

  1. soovitan sulle JOIK huulepalsamit, kuna sulle mesi ei sobi, siis ehk piparmündi oma. paneb huuled mõnusalt pisut õhetama ja mesilasvaha sees pole. Kindlasti tasub ka Nurme Seebi omi katsetada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänud soovituste eest! Järgmine kord, kui Kaubamajja satun, siis kindlasti proovin ära.

      Delete
  2. Tead ma olen oma elus vist rohkem kui 3 toosi Creme Puffi ära kasutanud ja minu arvates on see super puuder! :D naljakas ikka, kuidas inimesed-arvamused on nii erinevad, aga samas see ongi õige.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma arvan, et ma ei saa praegu sellele objektiivset hinnangut anda, kuna toon on ikka liiga tume, et seda normaalselt kasutada ja lõhn hakkab ka vastu. Nii et kui toon sobiks, kes teab, äkki andestaksin selle lõhna :D

      Delete
  3. Loreali mitsellaarvesi on super, ületab isegi Bioderma minu arvates. :)
    Ei tea, kas Eestisse ka lähiajal Maybelline color tattoo limited edition matte versioonid tulevad?

    http://johannailublogi.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mina olen ka selles üllatunud, väga ilus pakend ka minu arvates lisaks heale sisule. :)

      Seda ei oska öelda, kuskilt kuulda pole olnud. Ma igatahes olen käpp, kui peaksid tulema.

      Delete
  4. Minu arvates hea ja odav ning lõhnatu presspuuder on Wet'nWild CoverAll. Minul on heledaim toon 821B fair ning sobib minu ülikahvatule jumele hästi. Miinus on halb kättesaadavus Eestis - siiski olemas mõningates Seppälä poodides. MF Creme Puff puudri lõhn on ka minule äärmiselt vastukarva.

    ReplyDelete
  5. Minu arvates hea ja odav ning lõhnatu presspuuder on Wet'nWild CoverAll. Minul on heledaim toon 821B fair ning sobib minu ülikahvatule jumele hästi. Miinus on halb kättesaadavus Eestis - siiski olemas mõningates Seppälä poodides. MF Creme Puff puudri lõhn on ka minule äärmiselt vastukarva.

    ReplyDelete
  6. Minu arvates hea, odav ning lõhnatu presspuuder on Wet'nWild Coverall. Minul on toon 821B Fair, mis sobib mu ülikahvatule jumele hästi ning ei jää liiga tume. Miinuseks on siiski halb kättesaadavus Eestis- saadaval vaid mõnigates Seppälä poodides. MF Creme Puff puudri lõhn on ka mulle äärmiselt vastukarva.

    ReplyDelete