Tuesday, September 24, 2013

Ebay || 88 palett

Kiire algava nädala vahele tahtsin näidata oma viimatist Ebay leidu, mis mulle väga meeldima on hakanud. Nimelt juba tükk aega vesistasin suud lauvärvipalettide peale ning kolasin internetis, et näha palju need siis maksta võiksid..

 
Kõige kuulsam bränd on arvatavasti Coastal Scents, mis sääraseid mitmevärvilisi palette müüb. Mingi aeg nägin nende lehel alet ja sellise 88-värvilise paleti võis suhteliselt soodsalt saada (isegi praegu soodushind $12.95). Kuna sellelt lehelt tellides on postikulu suhteliselt pirakas, siis hakkasin otsima, kas Ebays mingit alternatiivi leidub. Muidugi ma alguses ei julgenud Ebayst paletti ära osta, kuid kui nägin seda videot, siis enam nii palju ei kartnud:
 
 
Ehk kui mingi teadjam inimene juba ütleb, et need on põhimõtteliselt täpselt samad tooted, siis ma olen all in.
 
Kuigi Ebay müüja, kellelt selle paleti ostsin, reklaamib seda Coastal Scentsi nime all, siis seda see kindlasti ei ole. Siiski pilte võrreldes on esmamulje see, et palett on siiski suhteliselt üks-ühele. Eks pildi kvaliteet, valgus ja muud faktorid mängivad ka rolli, kuid suurt erinevus ma siiski ei näe.
 
 
Minu pildid on kahjuks tehtud juba hämaral sügisõhtul välguga ning tegelikkuses on toonid tsipa vähem erksamad, kuid värvivalikuga olen mina täiesti rahul. Lauvärvid ei ole üleliia pigmenteeritud, on kergesti hajutatavad ning pole minul silma alla pudenenud - mitte nii kogenud käele suurepärased.
Number üks omadus, mida mina lauvärvilt ootan, on see, et värv ei koguneks vagudesse, sest kes ikka tahaks päeva lõpus näha peeglist vagudesse kogunenud lauvärvi. Kasutan värve koos Manhattani lauvärvi aluskreemiga ja seda probleemi pole küll kordagi olnud!
 
Kui nüüd rääkida lähemalt, kust selle värvilise iluduse tellisin, siis SELLELT KASUTAJALT, täpsemalt SIIT. Hinnaks 14.16 USD. Kuna USA dollaril ei ole hetkel eriti head päevad (siiski näitab juba tugevnemise märke!), siis saaks täna selle paleti kätte ca 10.50 € eest. Saatmine oli tasuta ja minu üllatuseks tuli kohale lausa tähitud postiga ning sain telefoni peale sõnumi, kui pakk postkontoris oli. Karbike oli tugevasti mullikile sisse mähitud ning midagi viga polnud saanud. Kui pakki kätte sain, siis tükk aega istusin ja imetlesin neid toone. Paletist leiab nii sillerdavaid kui ka matte toone. Viimaseid on, kui ma õigesti lugesin, 35 tükki. Toonid, mis minu poolt arvatavasti eriti kasutust ei leia, on need külmad hõbedased toonid vasakult teises tulbas. Roheline silm ja hõbe/hall ei lähe lihtsalt minu meelest eriti hästi kokku, kuid ehk millalgi võib katsetada. Mulle meeldib eriti, et paletis on toone nii natraalse igapäevase silmameigi tegemiseks kui ka veidi julgema ja õhtuse tarvis. Samuti on paletis väga palju naturaalseid beežikaid, pruunikaid toone, mis sobivad kõigega ja millega julgelt katsetada saab. Sääraseid palette leidub erinevate värvivalikutega, kuid mina võtsin selle, mis tundus, et kõige rohkem kasutust leiaks.
 
Oma kogemuse põhjal julgustan teisigi Ebayst sellist kaupa tellima, mina jäin igatahes päris rahule.

2 comments:

  1. hei, sa kunagi tegid Fragrance directist ühistellimuse. Kas on lähiajal plaanis uuesti teha? oleks soov liituda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei-hei! Hetkel sellist plaani ei ole. Mul praegu kraami nii palju, mida peaks enne ära kasutama, kui midagi tellima hakata. :)

      Delete